fredag den 15. november 2013

Vind vaskekapsler fra Neutral

Inden det bliver weekend og jeg holder fri, fra blog og arbejde, for at forsøde min familie, så har lige en meget ren konkurrence i ærmet til jer.

En heldig vinder, kan nemlig vinde 100 vaskekapsler fra Neutral. Kapslerne er et helt nyt produkt fra Neutral og de fås både til hvidt eller farvet tøj. Det er ret genialt hvis du spørger mig, da jeg for det første er en flittig Neutral kunde og samtidig bruger aaaaaalt for meget sæbe, når jeg skal vaske tøj. Kender i mon det? Kapslerne her er nøje doseret og man smider bare en i maskinen, sammen med tøjet og så bliver tøjet rent, uden over -eller underforbrug af sæbe. Jeg er allerede fan!

Neutral er både svanemærket og astma og allergivenligt. Vi bruger aldrig produkter med parfume eller andre skadelige stoffer, da vi selvfølgelig gerne vi forebygge fx. allergi og andre sygdomme.

Vinderen får tilsendt 100 vaskekapsler, til farvet tøj og kan dermed vaske maaaange gange ;-)

Alt hvad du skal gøre, for at vinde konkurrencen, er selvfølgelig at følge min blog enten via Facebook eller Bloglovin. Herefter smid en kommentar og husk lige email adresse :-)

Jeg trækker en vinder på onsdag den 20.11.13 efter kl. 21.00 (måske dagen efter, hvis jeg er faldet i søvn!!)

OBS! Vinderen er nu trukket. Stort tillykke til Pia Hansen.




73 kommentarer:

  1. Det gad jeg godt at vinde!
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. jubiiiii ynglings vaske pulver <3


    pia hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
  3. krydser fingre :) sandravarn@gmail.com

    SvarSlet
  4. vi bruger kun Neutral derhjemme da min datter ikke kan tåle parfume så det er en konkurrence jeg rigtig gerne vil vinde. krydser fingerne

    rigtig god weekend

    Mange hilsner fra
    Gitte Nielsen

    lumber_love78@yahoo.com

    SvarSlet
  5. Kære Kira,

    Jeg er med! :)

    SvarSlet
  6. Det kunne sørme være dejligt. Udvider forhåbentlig familien en af de nærmeste dage (utålmodig og 40+4 i dag) så der vil blive hårdt brug for det.
    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  7. Lækker give-away... kender kun alt for godt til at overdossere, hvilket gør tøjet gråt og på en sær måde "fedtet". Kender godt de nye Neutral kapsler og de får "thumbs up" fra mig.
    X'er fingre for JEG vinder, så jeg i et laaang stykke tid ikke skal tænke på at købe vaske-kapsler.
    Følger selvfølgelig via Bloglovin.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg elsker Neutral :) så jeg vil helt sikkert gerne deltage...

    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  9. Ville elske at vinde denne skønne give away :) Vi bruger kun Neutral i vores hjem, både i vaskemiddel, opvaskemiddel, sæber mm. Kender alt for godt til det med doserings mængden af sæbe - det er ikke altid lige nemt! Men krydser for at jeg vinder :)

    Min mail er: janze87@hotmail.com

    Tjek min nye blog på www.bydremstrup.dk

    SvarSlet
  10. Jeg vil rigtig gerne være med, for det er "mit" vaskepulver

    KH Lis
    svalen7900@live.com

    SvarSlet
  11. Det gad jeg rigtig godt at vinde :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er med - Med fem personer og 2 katte i husstanden, så svarer 100 kapsler vel mere til tre måneders forbrug ;)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  13. krydser fingre :-)

    mvh
    Katrine
    aksgk@hotmail.com

    SvarSlet
  14. What's not to like?? Følger dig allerede begge steder :)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  15. Jeg er med :) vi får lillebror ud af maven d. 20. Så vi skal til at vaske rigtig meget ;)
    Niniee10@gmail.com

    SvarSlet
  16. Vil rigtig gerne være med - kunne godt tænke mig at prøve de kapsler :-)
    Følger begge steder og har delt på Fb ;)

    succes@mail-mig.dk

    SvarSlet
  17. Det ville være dejligt med 3 børn er der altid vasketøj :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  18. Ih det gad jeg godt :)
    info@blueeyedflower.dk

    SvarSlet
  19. Fed præmie! Vi vasker rigtig meget og kunne godt bruge de nye kapsler fra Neutral, de lyder lovende :)

    Mvh.

    Annesofie (fiekjeller@hotmail.com)

    SvarSlet
  20. Smart med sådan nogle kapsler. Ekstra plus at det er uden div. kemikalier.
    - yngligs vaskemiddel..

    m_mikkelsen83@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Her hjemme bruger vi neutral, men har endnu ikke prøvet de nye vaskekapsler. Jeg deltager gerne

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  22. Dem vil jeg gerne prøve :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  23. Det vil jeg gerne vinde:-) mettehelbo@gmail.com
    Kh. Mette

    SvarSlet
  24. Hurtigt og nemt - lige noget for en børnefamilie :-)
    Dorte@nysom.eu

    SvarSlet
  25. Det lyder SÅ smart! Dem vil jeg rigtig gerne prøve :)
    Kh. Louise
    dollsdarlings@gmail.com

    SvarSlet
  26. Hvem vil ikke gerne vinde vaskepulver, som jo er absolut noget af det mest nødvendige og samtidig mest kedelige at bruge penge på? Måske lige efter toiletpapir ;)

    Louiseoest@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Vi vasker masser af tøj, så det ville være perfekt!
    KH Camilla
    /c1amillahtc@gmail.com

    SvarSlet
  28. Det vil dælme være rart at vinde, efter vi har fået en bette, vasker vi nærmest hele tiden :-)
    Mvh Christinna@digital-eyes.dk

    SvarSlet
  29. Lækkert, bruger altid neutral men har aldrig prøvet vaske kapslerne ;-)

    Jamilla Jørgensen
    Birkum@msn.com

    SvarSlet
  30. Uha husmoderen siger JA TAK ;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  31. det ville være skønt at vinde. bruger aldrig andet end neutral!!!
    mvh.
    Tanja Mortensen
    snuble2@gmail.com

    SvarSlet
  32. Hej Kira,
    Kunne være skønt at vinde et supplement til husholdningen - vi bruger ALTID Neutral, da jeg ikke tåler parfume ;0)
    Ha' en dejlig weekend!
    Kh Ingbritt www.copenhagenslowliving.blogspot.com
    musshi.dk@gmail.com

    SvarSlet
  33. Smart med kapsler i stedet før at overforbruge sæbe! Håber jeg vinder!

    Madsen_eva9@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Fedt :)
    kh lise
    liselindhardt@yahoo.dk

    SvarSlet
  35. Fulgte i forvejen ;)

    -Anette
    Anettesuniversdk.bligspot.dk
    Gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  36. Jeg er med!

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg krydser fingre - vasker også alt i Neutral:-)
    mariakjaer@mail.dk

    SvarSlet
  38. Følger via BL og vil gerne være med i konkurrencen :)

    Loui81@live.dk

    SvarSlet
  39. Er med hele vejen.
    & min vaskemaskine siger JA-tak til lidt guf. ;) <3

    SvarSlet
  40. Det ville da være dejligt at vinde. :-)

    SvarSlet
  41. Det kan man jo altid bruge :)

    SvarSlet
  42. tag mig tag mig jeg har så meget vaske tøj :-) mand og 4 børn ...

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  43. Følger via BL.
    Ta' mig - vaskemaskinen kører i døgndrift her i huset.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  44. Dem vil jeg gerne vinde :-) med tre piger på 0, 4 og 6 år er der meget vasketøj :-)
    Juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  45. det ville være guld værd for en fattig studerende :)

    Maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  46. dem kunne jeg virkelig godt bruge, :O) fobus@hotmail.dk

    SvarSlet
  47. 4 drenge, spørg lige om der bliver vasket tøj herhjemme ;)
    Følger via bloglovin
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  48. Det ville være lækkert at vinde(:
    Jeg følger med via facebook.

    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  49. Jeg er med! :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  50. Jeg er meget gerne med
    Astrid
    ravnmann@gmail.com

    SvarSlet
  51. Jeg deltager gerne :)

    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  52. Det kunne være SÅ dejligt :) Vi er storforbrugere af Neutral.

    Kh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  53. Deltager gene - jeg doserer vist også i overkanten!
    Virkelig smart med de kapsler!
    /Nina

    SvarSlet
  54. Jeg følger på blogloving og deltager meget gerne :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Følger med begge steder :-D
    Hvem kan ikke bruge Neutral vaskepulver. .så deltager gerne :-)
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  56. Følger begge steder :)

    Sara Rasmussen
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg følger med både på Facebook & Bloglovin.

    Det vil være fantastisk at vinde - vi er en storfamilie, så jeg er storforbruger af vaskemiddel...

    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  58. ihh ha det er bare sååå praktisk og jeg er med i den grad

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for jeg er den heldige vaskekone!!:O)

    SvarSlet
  59. Det kunne sørme være lækkert :D
    (mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  60. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Følger dig via BlogLovin :-)
    Lækker konkurrence. Er også selv en for flittig bruger af sæbe, når der skal vaskes tøj...

    Isabella A - Isabellafoshammer@gmail.com

    SvarSlet
  62. nice kunne være fedt at vinde vaskekapsler!!! følger via bloglovin og krydser virkelig fingre!:-)
    mvh Jenny C
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  63. x fingre for at jeg bli´r den heldige

    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  64. De er så smarte ! 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  65. Wuuuhuuu :o)
    Håber det bliver mig.
    Mvh Laila Mangelsen
    aurlandlaila@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Det ville min mor blive glad for!
    Følger igennem BL
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Håber du har haft en skøn weekend med familien.
    Herhjemme er vi storforbrugere af Neutral forstået på den måde at Anders er kendt for at overdosere, så kapsler vil bare være et hit :)

    SvarSlet
  68. Jeg vil elske at vinde denne gave for det er da både super smart at spare penge på vaske middel og ikke mindst at få doseret rigtigt hvilket jeg ihvertfald ikke er den bedste til!:-))
    Kh Pernille

    SvarSlet
  69. Følger og smider et lod i puljen :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Krydser fingre! :)
    Loui81@live.dk

    SvarSlet
  71. Hej Kira.
    Jeg er med!
    Kh Pernille
    Pernilleudesen(a)hotmail.com

    SvarSlet
  72. Uh her er jeg også gerne med. Bruger alt for mange penge på flydende vaskemiddel, så det her kunne være en super løsning!

    SvarSlet
  73. Jeg er klart med :-) kwj1207@hotmail.com

    SvarSlet