mandag den 11. november 2013

Tid til tyl...

Julen bliver bare lidt mere magisk, når mine små yndige piger, tuller rundt i tylskørter -det hører ligesom til julen og fester.

Jeg har de sidste par dage, været i gang med at organisere pigernes tøj og der gik det op for mig, at vi faktisk ejer RIGTIG mange til skørter...faktisk har vi hele 3 af dem min collage rummer og mange mange flere...!

Hvilket kan i bedst lide?

1. Sølv tyl med stjerner 299,- fra Wheat  // 2. Midnatsblå tyl med broderede sløjfer 430,- fra Stella McCartney // 3. Sølv tyl med bomuldsfoér 229,- fra Forkids // 4. Guld tyl 399,- fra MarMar // 5. Gråt skirt i brudetyl 380,- fra Poppy Rose




1 kommentar:

  1. Tyll er en storfavoritt hos Naomi også. Jeg tenkte faktisk nettopp på at hun godt kunne få et nytt tylskjørt da det hun har er blitt litt knapt til henne. Så takk for tips til hvor jeg kan finne!

    SvarSlet