mandag den 25. november 2013

Status over en uge i dyrenes tegn!

De sidste mange søndage, har jeg tænkt over hvor hyggeligt det ville være, at lave en lille status over min uge. Men da jeg altid går omkuld søndag (inkl. i går) ja så bliver det aldrig til noget...tsk!!

Ugen startede med en ordentlig omgang opkast X4 familiemedlemmer. Shit det er hårdt at være syg og ynkelig og stadig, skal tage sig af hele to ligeså syge børn. Jeg vaskede tøj og gjorde rent non stop! 
Tirsdag bevægede vi og ud (efter at have været indespærret i næsten 2 døgn!!) og jeg tog med pigerne til ridning, som er ugens absolutte højdepunkt!! Jeg nyder det virkelig også, da jeg trækker Palma og nyder turene i skoven!

Mandag var alle friske og jeg var inviteret til et hyggeligt foredrag i Lyngby med Vitacare sammen med hende her.
Vi skulle høre om den helt nye multivitamin 'Vitacare Komplet' som også indeholder omega-3. Virkelig smart, hvis du ligesom jeg er rigtig dårlig, til at få åbnet 4 forskellige glas med vitaminer hver dag. Her får du alt hvad du har brug for, i bare 2 daglige kapsler. Efterfølgende var vi inviteret til at prøve fiskespa, hvilket jeg var lidt skeptisk overfor. Man hører om de mange smittende sygdomme, men jeg lever i bedste velgående og det var da sjovt at prøve. Vi sluttede af med mere fisk på Sticks 'n' Sushi. Spørg lige om det var den perfekte dag oven på sygdom? Mange flere af dem TAK!

Torsdag og fredag, stod den på lidt arbejde, rengørring og alt det kedelige...

Lørdag var pigerne og jeg inviteret, til et top hyggeligt event i Zoo med Ganada Goose. Vi var blevet udstyret med de lækreste og varmeste jakker, så vi kunne holde varmen. Jeg har seriøst aldrig haft en jakke på, som ingenting vejer og stadig er så varm, så man ikke skal iklæde sig mindst 3 trøjer, for at holde varmen. Foruden den tophyggelige velkomst, hvor vi grillede marshmallows, spiste dem med kiks og chokolade og indtog varme drikke, så var vi ekstraordinært inviteret til at besøge isbjørnen Ivan (defor de fjollede masker!) og sige godnat, da det faktisk foregik efter lukketid. Det var helt specielt at være i Zoo når det både var mørkt og helt stille. Vi hørte bl.a enorme løvebrøl og kom altså helt tæt på den ca. 650 kg. store isbjørn. Det var en stor oplevelse for både store og små. 

Sluttede en dejlig weekend (som alenemor) af på den lokale Rudolph Steiner Børnehaves julemarked, hvor en af mine bedste veninders datter går. Jeg elsker deres primitive måde at skabe hygge på og både pigerne og jeg havde nogle dejlige timer med hjemmebag, bål, leg i 'haven' og ikke mindst så vi de mest nuttede små kaninunger, som var helt GRATIS! Jeg var meget tæt på at tage to styks med hjem til tøserne, for nøj hvor var de bare dejlige.

Gik helt kold kl. 20.00 med pigerne...




1 kommentar:

  1. Ser hyggeligt ud søde! Men hvorfor er der aldrig drenge med til de arrangementer?! ;) Tænkte også at det måtte være en kold fornøjelse, men dejligt hvis jakkerne virkelig er så gode. Og fedt at se Ivan helt for jer selv! Kan tøserne lide s'mores? A kan ikke, selvom det alle børn burde kunne lide det, ha ha.

    SvarSlet