onsdag den 14. marts 2012

Vild med tapet?

...Engang kastede jeg min kærlighed på vintage tapeter og samlede helt vildt på dem. Vi havde pludselig en halv kælder fyldt og meget af det brugte jeg til små indretningsprojekter, men nu må jeg bekende at jeg egentlig ikke ved hvad jeg skal bruge det til. Min kæreste hader det og havde svoret at det ikke blev flyttet med til vores nye fine hus, men det kom altså med...stædig er man vel ;-)
Stort set det hele er magen til Retro Villa & Daisy's tapeter, så det er jo nogle lækre sager.
Hvis det kunne skabe glæde hjemme hos nogle af jer, så sælger jeg det billigt!

For at gøre det lettest for mig selv, bliver det solgt assorteret i enten ½ eller 1 meter stykker eller i mindre bidder, da jeg har en del rester fra projekter. Nogle få har jeg flere meter af, så i må hjertens gerne få flere meter af den samme i 'pakkerne' hvis i ønsker.

5 meter assorteret 250,- inkl. porto
10 meter assorteret 400,- inkl. porto
Mindre stykker i A3 kuvert 150,- inkl. porto (mange små og store stykker) 


Jeg vil tro at jeg har omkring 30-40 meter tilbage, så det sælges 'først til mølle'
I betaler via bank overførsel og jeg sender i rør ;)

Læg en kommentar her eller skriv en mail til info@trustogtrust.dk

Hav en smuk dag! Kærligst Kira



7 kommentarer:

  1. Jeg vil helt klart gerne købe noget. Hvordan vælger man??

    SvarSlet
  2. Jeg har også interesse vil du sende billeder til mig kristina_lyngskov@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Vil gerne have billeder på sofiejollmann@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Uh, jeg ville da også gerne se flere billeder. Men er i hvert fald meget interesseret i det der ligger nederst, det gule/orange med jungle dyrene på!!

    SvarSlet
  5. Jeg vil RIGTIG gerne købe en pakke med 5 meter tapet, hvor det er ens tapet (så mange meter ens du nu har, og så resten noget andet):) Kan man få lov at vælge?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Send mig en mail på info@trustogtrust.dk så finder vi ud af noget ;-) Har ikke meget tilbage, men der er få som jeg har 3-5 meter af...

      Slet
  6. Hej

    Er meget interesseret i 0,5 m af 5-6 forskellige. Er det muligt at se nogle billeder?
    Pernillehg@gmail.com

    Tak

    SvarSlet