lørdag den 24. marts 2012

Pretty Shoes...

Haps sagde jeg, da jeg i går var på shopping i ZARA. Jeps disse skønheder er såmænd fra ZARA og kan erhverves for ca. 500,- og det er læder!! Min kæreste hader dem...faktisk så meget at der nærmest er skilsmisse på tale :) haha...ALTSÅ hvad er det lige med mænd og sko? Er det kun herhjemme, der bor en mand der kun synes at kvinder kan gå i sort og høje hæle, eller? Nå, men jeg er ligeglad for jeg elsker mine nye top lækre sommersko.

Beklager kvaliteten af mine vinterblege fødder :(


11 kommentarer:

  1. Din mand kan få min mands nummer og så kan de hoppe i havnen sammen :-) JEG synes skoene er FAB!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi :) godt at høre at det ikke kun er min mand der er galt på den...de er SÅ fab...

      Slet
  2. Jeg er vilde med dem :) har lige knaldet 2000 kr af på ZARA webshop (der er ingen ZARA i nærmeste omgangskreds) Det kommer på mandag og jeg glæder mig. Min kæreste er også mest til de høje hæle og det jeg kalder "slut-ho" tøj :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad er det lige med de mænd? Min er seriøst umulig...næsten ligegyldigt hvad jeg finder, så er det helt galt...der skal da lidt bling bling til i hverdagen :)
      Jep ZARA er fantastisk! Orker bare ikke særlig tit den store butik på strøget. Et kaos uden lige

      Slet
    2. Ihh iPhone driller :) men nyder tilgengæld webshoppen!! Spændene med din pakke i morgen :) heldige dig...

      Slet
  3. De sko er så skønne, dem kunne jeg også have investeret i :o)

    SvarSlet
  4. Synes dekorationerne på skoene er så rigtig fine. Kunne jeg gå i sko af den type, kunne de også godt være at finde i mit skoskab :o)

    Kh Shina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var helt klart også dekorationen med neonpink jeg faldt for :) er egentlig meget klassisk i mit tøj, så trængte virkelig til lidt pang og bling bling :)

      Slet
  5. De er vildt smukke de sko Kira;-) ZARA kan altså bare noget....

    SvarSlet
    Svar
    1. Var helt sikker på at du kunne lide dem Ninna :) det er vel nok min første (men bestemt ikke sidste) beklædningsdel ned neon...og JA ZARA er fuldstændig fantastisk!!! Vil ha' det hele :)

      Slet