mandag den 12. marts 2012

Baby tutu...

Jeg lavede i weekenden dette skønne lille skørt til en yndig lille pige på kun 4 mdr.
Det er lavet i brudetyl som er så fint og blødt. Det inderste lag er neon pink og yderste lag er støvet rosa, hvilket giver en utrolig fin kontrast. Prikken over i'et er det smukke liberty print, som jeg havde en lille bitte rest af. Ville ønske jeg havde mere liggende, for det er så smukt og sådan har jeg det tit med de prints, som er specielle og ikke ses alle vegne.



12 kommentarer:

  1. Arj hvor er den bare sød - er da også helt skudt i de stoffer :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;-) Ja liberty er svært at blive træt af ikke? love it!

      Slet
  2. Ej hvor er det fint.. En prinsesse værdigt.

    SvarSlet
  3. Den er virkelig skøn, og farverne er helt fantastiske sammen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Ja de er så skønne! Har fået lyst til at lave mange flere med alle mine skønne farver tyl og liberty...;-)

      Slet
  4. Det er virkelig fint, og lige til en gang ballet eller dans henover engen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej der fik du da lige til at få en super idé til et forårs billede af pigerne...en eng fyldt med mælkebøtter og begge piger iført tyl!! Må vist lige vende min idé med min fotograf-kæreste ;)

      Slet
  5. Rigtig fint liberty print. Jeg er lidt vild med det grå og de støvede rosa farver.

    SvarSlet
  6. Nej, hvor er det fint, Kira! ELSKER tyl :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, Manja! Ja hvem elsker ikke tyl...?? ;) Glæder mig til at vise nogle flere skørter frem på bloggen, for jeg er SLET ikke færdig med at sy tyl!!

      Slet
  7. Virkelig fint. Lækker detalje med libertybåndet. Må vi se den på?

    SvarSlet