mandag den 19. marts 2012

Strygebræt i nye klæder...

Er du også træt af dit kedelige strygebræt fra IKEA, så costomize det med dit favorit stof og voila...du har et sprit nyt lækkert strygebræt, som tilmed er smukt at have stående fremme.
Jeg har brugt leopard stof fra stof2000 til det store og igen har jeg brugt et af mine favorit liberty prints til ærmebrædet. Havde jeg haft nok, så var det også kommet på det store, men har nu engang mere lyst til at bruge min sidste rest på noget fint tøj til pigerne, da jeg ikke er sikker på at få det igen.
Jeg har sat det på med en klipsemaskine og det tager ingen tid.


6 kommentarer:

  1. Rigtig fin ide med hjemmegjort betræk til strygebrædtet og super enkelt at klipse det fast. Det må jeg se at få gjort, for det der sidder på ved købet, er sjældent af en særlig køn karakter :o)

    Kh Shina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo ganske forfærdeligt med købe betræk! Nu har jeg været sååå træt af det i ca. et år eller 2, så det var godt nok på tide, der skete noget ;-)

      Slet
  2. Smart! Så kan man jo nærmest tillade sig at have strygebrættet stående fremme.

    SvarSlet
    Svar
    1. PRÆCIS ;-) Det er jo så besværligt at slå sådan et bræt sammen.

      Slet
  3. Super fint strygebræt :) og tak for tapet. Det er SÅ fint :) det skal bruges med det samme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt søde Mia! Glæder mig til at se det i action ;-) Og tak...det har virkelig pyntet i mit krearum!

      Slet