lørdag den 3. marts 2012

Ugens Kup!

Endelig et indlæg herfra ;) Mit kamera er fyldt med spændene billeder til indlæg, men har haft bøvl med min kortlæser :( Det er der endelig kommet styr på!

Jeg må simpelthen vise mine bedste tilbuds køb fra ugens løb!! Forrige lørdag var der en slags ophørsudsalg hos Kids of Luxury. De er åbenbart -og desværre, blevet opkøbt og overtaget af en anden netshop. Den nye shop har valgt nogle mærker fra, som de ikke ønsker at føre og derfor var der vilde tilbud. Kan forstå på andre bloggere at det gik meget stærkt, så skyndte mig ind og kaste noget i kurven og fik slet ikke delt det på bloggen. Beklager!

2 x Soft Gallery gymnastikdragt str. Lua //  Minnetonka Moccasiner str. Lua //
Øko heldragt fra Imps & Elfs str. Palma // Marc By Marc Jacobs sko str. Palma.
(Alt dette for kun ca. 550,- kan i forstå min begejstring??)
Jeg har faktisk lavet en ordre mere ved dem, men den er ikke blevet leveret endnu...men det er søde små Palma moccasiner i lys camel!!

I Værløse (hvor jeg bor) har vi to steder jeg flittigt besøger:
1: Baresso 2: Rosemunde (som kun findes i Gentofte & Værløse) Ud over deres populære basic kollektion, bestående af silkebluser og silkeundertrøjer (som vi i øvrigt har til Lua i alle de lækre farver) så har de altså efterhånden, fået lavet en ret skøn kollektion. På stativet med kollektions prøver, fandt jeg i går sørme denne smukke paillet blazer og en dejlig blød leo cardi!! Jeg har længe ønsket mig en sort paillet blazer og cardier får man aldrig for mange af vel? ;) 600,- for begge!! Fuldstændig fantastisk og happy happy Kira!  

Stoffet her er 1000 gange smukkere i virkeligheden! Købt hos City Sy Center i Valby på tilbud ;)
Den hindbær røde er jersey med uld og skal blive til en quiltet jakke til Lua ala denne her og blomster stoffet skal være foer! Tror det bliver ret forårs fint ;)

Glæder mig til at komme i gang med jakken! Min ellers ret forladte energi er ved at komme retur og hele den sidste uge har jeg nået, hvad jeg ellers har været et par måneder om at udrette! Søvn og sol gør underværker :)


6 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine sager-Syr du selv jakken? Glæder mig til at se den, stoffet er i al fald fint:) Jeg kom al for sent til det helt vanvittige Kids of luxury udsalg, og nåede kun at 'hamstre' 2 par støvler alt andet i mine ungers størrelser var gone, æv-Men gode kup du fik gjort-Er vild med museskoene:)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak jeg er også super glad for mine køb :) ærgerligt at du kom for 'sent'!! jeg var selv sent på den, da jeg ikke havde fået mailen fra dem om tilbud, så så det hos en anden blogger! først efter jeg havde købt kom mailen frem til mig, øv! men fik da lidt godter. Ja jeg syr selv når tiden er der. Efter Palma kom til verden er det ikke meget min symaskine kører, men jakken SKAL laves ;)

      Slet
  2. Arj nogle lækre sager, kan godt forstå at du er begejstret - glæder mig også meget til at se jakken ::o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man kan blive helt høj på gode køb ikk? ;)
      Jeg tror den bliver fiiin, men er meget spændt selv... normalt havde jeg aldrig valgt at sy noget i rød, men dejligt med lidt liberty afveksling.

      Slet
  3. Altså, jeg er SÅ misundelig. Sikke fine ting du har fået købt for en slik. Og jeg glæder mig til at se jakken. Jeg er sikker på at den blir rigtig flot.

    SvarSlet
  4. Tak søde Mia! Er vildt glad for sagerne - jeg elsker når man kan gøre så gode kup!
    Er selv spændt på jakken...skal lige afslutte et par halvfærdige projekter, så skal jeg i gang ;)

    SvarSlet