tirsdag den 14. februar 2012

Nyt blogdesign...

...for godt 2 måneder siden på Baresso Kgs. Nytorv drak jeg kaffe med min veninde. Ved sidden af os sidder Line, med sin mac og blogger og vi falder i snak!! Line er grafiker og i dag har vi netop siddet på selvsamme Baresso og kigget på hendes fine forslag til mit blog make over...Hun er netop sat på opgaven at forvandle min blog til et rigtig Kira Trust univers med skønne pasteller, hvilket hun er top dygtig til (hun forstår mig, på trods af at jeg faktisk vil 1000 forskellige ting og slet ikke kan beslutte mig) Samtidig drikker vi kaffe og hygger!

Hun har lovet at arbejde hurtigt, så jeg snart kan præsentere jer for mit sprit nye design!! GLÆDER mig.

Hvis andre vil have lavet ny header, illustrationer eller andet på jeres blog, så kontakt Line! Hun er meget fair med hendes priser, på trods hun faktisk er ret professionel.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar