torsdag den 16. februar 2012

Bertel & Bernadette...

Kender i denne fantastiske lille webshop? Jeg købte da lua var lille, et par smukke pépé sko i antik sølv med en lille klokke derfra. De står nu pænt og venter på at Palma snart kan passe dem og så får i dem at se.

Butikkens udvalg er lille, men fint og eksklusivt og de gør sig mest i udenlandske mærker. Jeg synes de skiller sig ud fra andre webshops, hvilket er lækkert! Og kun de bedste mærker og kvaliteter er godt nok, så butikken byder stort set kun på: casmere - silke - uld - økologisk bomuld! Af mærker finder du bl.a: Marilyn Tov - Mor mor rita new york - NORO - Dagmar Dailey - Pépé m.fl.



Lige nu har de altså ret vanvittige tilbud. Udover at der er op til 83% på mange af de lækre varer, så kan du til og med søndag spare momsenALLE varer og oven i købet sender de fragtfrit hvis du køber for mere end 200,-


Det er jo næsten for godt til at være sandt!

Her et udvalg af mine favoritter til Lua - tag bare for jer af lækkerierne!! Jeg er i færd med at spare sammen til nye bremser til min bil :-( PIV! Håber virkelig at nogen af jer får fat i af nogle af de smukke sager inden det bliver udsolgt!

God shopping!!







4 kommentarer:

  1. Det ser fint ud-går straks ind og tjekker, tak for tippet.

    SvarSlet
  2. Hej Kira
    Det er en rigtig lækker hjemmeside, og nogle rigtig lækre mærker de har. Jeg har tidligere været inde og kigge men har endnu ikke købt noget derfra. Men det knne da være at man skulle slå til nu, på nogle af de lækre ting :o)
    Jeg kan dog ikke se på hjemmesiden at man sparer momsen til og med på søndag? Er det en oplysning du har fået i en nyhedsmail? - og skal man evt. skrive noget ved bestilling?
    V.h.
    Molly

    SvarSlet
  3. Vibstjert: Velbekomme, håber at du har fundet noget pænt!

    Molly: Ja det er en smuk hjemmeside! Jeg får mails fra dem, men kan se at det også står på deres forside?? momsen trækkes manuelt når ordren er gået igennem ;-)

    SvarSlet
  4. og så er det slut med den butik...

    jeg fik mig på falderebet en smuk cardigan med kaninpels, to af de ternede nederdele, en fin lille sort overdel med hvid smæk... smukt og holdbart:-=

    SvarSlet