mandag den 20. februar 2012

Indianer Prinsesse!

Egentlig skulle Lua slet ikke klædes ud i år. Vi skulle have været på ski i sverige og derfor ikke have fejret fastelavn! I sidste øjeblik blev det aflyst grundet arbejdsmæssige omstændigheder og så skulle vi da selvfølgelig til fastelavnsfest i går på kolle-kolle...faktisk et fint sted hvor der er hotel og kursuscenter ;-) og MANGE glade børn samt Lua's gode veninde: sommerfuglen Rebekka!

Jeg måtte improvisere og lyn hurtigt finde på et kostume til min lille pige! Længe har jeg overvejet at købe en af de fine fjerbånd fra Wovenplay, men lidt dyrt er det, så glimrende mulighed havde jeg for at prøve at lave et selv. Jeg havde fjer og 'diamanter' liggende i de fineste farver, så det var jo perfekt! Samtidig fik det fine Stella McCartney tylskørt sin debut og i skabet fandt jeg, en hvid body som lynhurtigt fik lidt tyl med guldglimmer på ærmerne. Blev ret glad for resultatet og synes at hun var noget så bedårende...

Hvis i synes der er lidt rod på bloggen, så er det fordi vi arbejder på det nye blogdesign og roder lidt rundt. Desuden har vi lidt problemer med HTML :-(

God solrig mandag til jer og jeres fastelavnsbørn!



11 kommentarer:

  1. Hvir er hun fin :) God fundet på :) Jeg troede det var dit nye design :) Der kan man bare se....

    SvarSlet
  2. Super sødt-og ikke for meget.

    SvarSlet
  3. Tusinde tak piger! Jeg blev også ret godt tilfreds med resultatet og jeg er også vild med enkelheden!

    Nej vi roder stadig lidt rundt med designet! Lige nu ser det underligt ud...jeg skal bare holde mig væk skal jeg :-/

    SvarSlet
  4. Den fineste Indianerprinsesse! Hvor er hun sød :o)
    Kh
    Molly

    SvarSlet
  5. Super sød ide... Nu har jeg jo selv en dreng, men elsker altså at se hvordan man kan pynte de små piger :) Og her er det ikke for meget, men bare rigtig fint.

    Kh.
    Ditte

    SvarSlet
  6. Hvor er hun yndig! Jeg har også overvejet pandebåndene flere gange, men jeg kan da godt se, at det godt kan betale sig at gøre et forsøg selv først :)

    SvarSlet
  7. Årh hvor er hun bare fin, det er virkelig et lækkert pandebånd - alt i alt ret godt gået i sidste øjeblik :o)

    SvarSlet
  8. Molly: Tusinde tak!

    Ditte: Mange mange tak! Ja jeg har jo kun pyntepiger og det er hyggeligt for en rigtig tøse-mor som jeg er ;-)

    Mette: Tusinde tak! Det er virkelig nemt at lave et fint wovenplay-look a like selv ;-) (selvom det er svært at hamle op med deres) Brugte kun meget kort tid på dette, så næste gang bliver det med flere påsyede sten og palietter tror jeg! Jeg bliver nok også nødt til at lave en til lille Palma,

    SvarSlet
  9. Tak tak Lisbeth! Synes også hun var meget fin ved siden af de andre i BR prinsesse kostumer ;-) jeg har også heldig at have de rette sager på lager, da der jo ikke er så meget at stille op om søndagen mht. indkøb!!

    SvarSlet
  10. Hvor er hun da bedårende lækker i det outfit. :-) Men ærgeligt jeres tur blev aflyst.

    SvarSlet
  11. Sikke en fin indianer prinsesse.

    Dit DIY projekt med det Wovenplay inspirerede hårbånd ser ud til at være lykkes super godt. Nogle meget smukke farver fjer.

    Det må jeg også prøve, jeg har nemlig også sukket over hårbåndene og tænkt, at det måtte jeg kunne kopiere. Dejligt at se det lykkedes og tak for god inspiration!

    SvarSlet