tirsdag den 7. februar 2012

Ferm Living...

Ja nu har de igen lavet en fin lille kollektion tapet. De skuffer mig aldrig og kollektionerne bliver bedre og bedre synes jeg. Jeg har solgt deres produkter (i min nu lukkede webshop) lige fra den første kollektion som bestod af vistnok 8 forskellige tapeter...that's it! Hold op der er sket meget siden.

Er helt vild med dette eventyragtige tapet med bla. små kaniner der cykler og skyer!
Se alle deres skønne nyheder i de skønneste pasteller her i deres webshop


4 kommentarer:

  1. Hvor ER de dog smukke - åh de får mig endnu mere til at længes efter en større bolig, hvor børnene kan få hver deres værelse, så jeg kan indrette lidt mere kønsbestemt :D

    SvarSlet
  2. Ja det kan jeg godt forstå du ønsker. Kan du mon dele værelset op med en stor reol? Jeg ville ønske at vores børneværelse have glatte vægge, men nej :-( Så der bliver malet istedet for tapetseret...min tålmodighed rækker ikke lige til at få sat væv op!

    SvarSlet
  3. Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward to new updates.


    My page zetaclear scam

    SvarSlet
  4. Whoa! This blog looks just like my old one! It's on a entirely different topic but it has pretty much the same layout and design. Excellent choice of colors!
    valentin

    My blog - adam levine

    SvarSlet