torsdag den 17. oktober 2013

Norlie åbner outlet butik

Er det ikke bare en dejlig nyhed? Jeg har glædet mig rigtig meget, til at kunne dele denne nyhed med jer, da jeg er sikker på, at den kan glæde jer rigtig meget. Herhjemme er vi jo som bekendt meget glade for Norlie, både deres kvaliteter, design og priser. Hvor fint er det lige at kunne spare op til 70% på Norlie, hele året rundt og ikke kun til lagersalg?

De åbner i næste uge, hvor der er åbent onsdag til lørdag og efterfølgende holder de åbent hver torsdag og fredag. Deres hyggelig butik kommer til at ligge, lige ved deres lager i Glostrup, det er super praktisk og nemt at komme dertil i bil. Jeg er allerede fan af konceptet.


4 kommentarer:

  1. Men det er alt for langt væk *suk*

    SvarSlet
    Svar
    1. Æv! Håber at du får mulighed for at komme forbi en dag ;-)

      Slet
  2. Det lyder skønt, hvis ikke lige butikken lå i Glostrup. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er jo lidt langt for dig søde Maiken! Håber at du får mulighed for at komme forbi en dag <3 ellers køber jeg gerne noget med?

      Slet