mandag den 14. oktober 2013

Budapest countdown...

Forleden tog en af mine aller dejligste veninder og jeg, en lyn hurtig beslutning. Vi bookede en mini ferie til Budapest. Jeg drømte om en juletur til Paris, men sådan rent økonomisk kunne det bare ikke lade sig gøre allerede nu om lidt. Veninden er bosat i Ebeltoft, så  grundet den geografiske placering, så ses vi kun nogle gange årligt, hvilket er alt ALT for lidt. Jeg savner hende evigt og altid i min hverdag, så meget at vi en gang, (okay kun et splitsekund) overvejede at købe huset ved siden af hende, efter at have tilbragt et par dejlige dage i det smukke jylland. Nå men nu skal vi være sammen i hele TO! døgn uden børn og bare drikke masser af vin, spise god mad, nyde SPA, julehygge og luksus!

Billetterne blev booket, før jeg overhoved at set et eneste billede af byen og nu sidder jeg og Googler og er helt solgt! Der er jo helt vidunderligt smukt.

Kom gerne med masser af gode råd, hvis der er noget som bare skal opleves? shoppes? spises? ses?


6 kommentarer:

  1. Prøv et af de mange kursteder - Jeg var der for nogle år siden og boede på et lækkert spahotel på en af de små øer midt i byen... Total luksus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har også bestilt SPA hotel, det koster jo INGENTING! Glæder mig til to dages luksus og MIG tid <3

      Slet
  2. Eij, hvor lyder det bare helt fantastisk dejligt! Håber i får en super tur - og fortæl gerne om den her på bloggen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusinde tak! Vi får med garanti en super dejlig tur...kan slet ikke vente! Du kan tro at jeg laver en lille Budapest guide efterfølgende ;-)

      Slet
  3. Det lyder da som en helt fantastisk idé. Har desværre aldrig selv været i Budapest, så kan ikke komme med gode råd. Håber i får en fantastisk tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Vi glæder os helt vildt. Det ser simpelthen så flot og lækkert ud ;-)

      Slet