tirsdag den 1. januar 2013

Vinter udsalg

Rigtig godt nytår til alle jer, søde læsere.

Imens jeg arbejder på et indlæg, med billeder og tekst fra min forgangne år, så kan jeg da lige informere jer om, at flere af de fineste webshops nu har startet udsalg.

Jeg har faktisk ikke shoppet noget udsalg endnu, for har simpelthen ikke haft tiden til at kigge de mange gode tilbud igennem, men det er helt sikkert at jeg skal klikke en del vintervarer hjem til næste års kulde.

Poppy Rose har 50% på ALT og ihh hvor er jeg fristet

Lille Figaro har 40% 

Norlie har kørt udsalg et stykke tid, men har nu op til 50% og stadig mange fine varer tilbage

Olgas Oldebørn har omkring 40%  og her har jeg faktisk forelsket mig i en hel del smukke sager

1 kommentar:

  1. Sidder netop nu og vil klikke lidt vintertøj hjem til Oline på poppy roses hjemmeside, men er fandes i tvivl om hvilken str jeg skal vælge i deres strik. Str er jo 18- 24 måneder og så 3-4 år. Hun vil jo være omkring de 20 måneder når vinter sæsonen går igang, så kan virkelig ikke bestemme mig. Kira har du et bud??? Dine piger er jo begge større ind Oline, så måske du har noget erfaring. Hun er en str 80 p.t

    SvarSlet