søndag den 20. januar 2013

Poppy Rose Lagersalg

YAY! Endelig blev datoen for mit (og sikkert mange andre mødres) favorit lagersalg offentliggjort!
Som jeg ikke har lagt skjul på, så har jeg jo et meget kærligt forhold til liberty og derfor er det jo klart, at jeg også elsker Poppy Rose, for deres smukke designs med sæsonens smukkeste liberty prints.
Deres basic i både pima bomuld samt merino uld er så fint, blødt og holdbart.
Begge mine piger skal forkæles med liberty tunika og kjoler, samt masser af strik, både til sommer og til næste vinter!

Her kan i se hvad jeg købte sidste år til vinter lagersalget.

Er der mon andre som skal derind kl. 15.00 når det åbner? I så fald, så ses vi!

Til dem som bor langt fra Kbh. og ikke har mulighed for at komme, så er der ind til på torsdag 50% i deres webshop på ALT! Og der er virkelig mange fine fristelser, så helt snydt bliver i ikke.





1 kommentar:

  1. Åh, det har jeg ventet længe på! Jeg satser stærkt på at stå klar kl 15, hvis altså lige baby C arter sig og min kæreste når hjem i tide. Puha en dyr uge det kan blive - først norlie lagersalg og så dette :-)

    SvarSlet