mandag den 21. januar 2013

Blogsalg #1 Tøj

Simpel Living står øverst på vores 2013 planer herhjemme. Vi rydder op, rydder ud og sorterer kraftigt!
Det er underligt og helt vildt dejligt, at tage nogle hurtige beslutninger om, at skille sig af med vores ting -også selv om de er nok så fine!

I løbet af ugen kommer der mere tøj, børnetøj, boligsager og kreasager til salg! Mange smukke sager, som jeg håber at nogle af i søde læsere, kan få brugt mere end jeg/vi gør. Jeg sælger til billige penge, da jeg gerne vil hurtigt af med sagerne og komme videre i vores huslige projekter.

Jeg sælger 'først til mølle' og i køber ved at sende en mail på info@trustogtrust.dk hvis noget skulle friste.

Rigtig god dag!
BY ZOÈ Blazer str. S

Den SMUKKESTE blazer i vintage stil, med det blødeste silke foér og det mest fantastiske paliet mønster.
Jeg elsker den, men får den bare aldrig rigtig brugt, da jeg alt for sjældent kommer ud.

Nypris var omkring 1800,- Sælges for 800,- inkl. pakkepost

Bruuns Bazaar silkekjole str. 38

Fantastisk smuk silkekjole med smukt perlemønster. Brugt få gange, så standen er som ny.

Nypris var omkring 1500,- sælges for 400,- inkl. pakkepost


Paul Smith sko str. 38

Fantastisk smukke sko i pæn stand. Hælen har lidt skrammer og sålen har lidt slid, men det kan nemt laves pænt. Ellers er de i rigtig pæn stand.

Nypris var 2500,- Sælges for
600,- inkl. pakkepost

Malene Birger Jeans 29/34

Fede jeans i flot vask. De er helt i slim i ben og lynlås går hele vejen ned.
Fuldstændig som nye.

Sælges for 300,- inkl. porto

Anna Sui silkekjole str. 38

Smuk kjole i flot grå/blå farve. Købt 'billigt' i udlandet for mange år siden, men husker slet ikke prisen.
Ærmet er lidt stramt, så passer kun en spinkel pige.

Sælges for
350,- inkl. porto





1 kommentar:

  1. Jeg lavede samme øvelse herhjemme for 2 år siden og det er simpelthen noget af det bedste jeg nogensinde har gjort... For mig var det en proces i forbindelse med at drengenes far og jeg gik fra hinanden, men sikken en energi og overskud det gav - på mange niveauer!!
    Værdierne er blevet anderledes - mere tid, mindre fokus på forbrug, økologi - på SU-budget og økonomisk overblik/overskud... Fordelene er mange - men mest af alt er det en øjenåbner i forhold til de vigtige ting i livet...

    SvarSlet