tirsdag den 8. januar 2013

Mini A Ture Udsalg

Jeg er allerede begyndt, at forberede mig på næste vinter, da jeg simpelthen synes det er så dyrt, at købe vintertøj i efteråret til to piger. Vinterstøvlerne fra Naturino er allerede i hus, (håber jeg, for man kan jo aldrig helt vide med størrelsen). Dem fandt jeg med 75% da Creatéx Jeunesse i Kbh. desværre gik konkurs og måtte lukke deres smukke butik.

Jeg har egentlig altid sværget til Ver De Terre når det kom til overtøj og min piger har faktisk altid haft det. I sommers valgte jeg at købte en smuk koralfarvet jakke, meget billigt på trendsales til Lua fra netop fra Mini A Ture. Blev hurtig ret solgt i deres meget lækre overtøj, fine farver, flot design og ikke midst meget blød kvalitet. Palmas sommerjakke i år, bliver også en arvejakke derfra.

Indtil videre er vinterjakkerne i hus (næsten, for den brune er dog ikke købt endnu, da jeg lige skal overveje om Palma skal have sort brun) Lua har fået den sorte frakke med brunligt foer og luffer (rosa for hendes skyld og sort for morens...win win)

Shopper I også vintertøj til næste sæson?

Mini A Ture har lige nu 50% på alt vintertøj på deres egen side 

Go Shopping!



1 kommentar:

  1. Åh, jeg burde, men tør ikke rigtig satse på størrelser. Især med sko er jeg meget i tvivl. Men jeg tror måske det er en vanesag, for man kan spare mange penge. Fine ting du har fundet :)

    SvarSlet