mandag den 25. marts 2013

Overskud...

...det har jeg ikke meget af for tiden. Huset sejler, projekter hober sig op, maden er ikke altid så sund, som jeg kunne ønske og den ene dag overtager bare den anden. Jeg prøver at få blogget så meget jeg overkommer, for det er bare mit bedste frirum, når jeg skal samle lidt energi! Det giver mig så mange smil på læben, at læse andre blogs, få kommentarer på mine indlæg og dele billeder med jer, som jeg nyder at tage og redigere. Så af hjertet tak fordi i læser med!

#1 Smukke tulipaner på mit spisebord, midt i alt rodet!
#2 Kaj & Kylling kager til pigerne (som moderen spiste, fordi pigerne ikke kunne lide dem. Ad!)
#3 Lykken er at dufte til tulipaner
#4 Lille Frk. P med pagehår (pludselig er hun en meget stor pige synes jeg)

Glæd jer i øvrigt til 2 super fine konkurrencer her i påsken! Den ene vender jeg tilbage med senere i dag.





4 kommentarer:

  1. Selv tak - har det på helt og aldeles samme måde. Vinteren skal skride ad h... til, så vi igen kan holde skruen i vandet :-) Dejligt at følge dig som altid

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød! Og iligemåde ;-) Ja væk med det NU, hader vinter!

      Slet
  2. Aj, kan ikke være mere enig!
    De er da meget søde, de kager, meeen kan egentlig godt forstå, at dine piger ikke brød sig om kagerne - er heller ikke dem, der står øverst på min liste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig pinligt, men jeg kan altså ret godt lide de 'klamme' kager :-/

      Slet