søndag den 1. september 2013

Efterårsblød

Så blev det faktisk den 1. september og dermed efterår! Den kom lidt for hurtigt i år, synes jeg og selvom jeg egentlig synes, der er noget helt fortryllende ved denne årstid, så ved jeg jo at vinteren, lurer lige om hjørnet og det er jeg altså ikke altid, helt så vild med. Håber derfor på et langt og smukt efterår, som byder på masser af skønne udendørsaktiviteter.

Jeg har endnu ikke gjort mig, så store tanker om pigernes efterårsgarderobe, da jeg til dels har en hel del tøj, som Lua er vokset ud af og Palma kan passe nu og så købte jeg sidste år, lidt på forskud til udsalget, til både efterår og vinter. Det er dejligt at kunne finde det frem nu, og glæde sig over de mange penge, som er sparet.

Men selvfølgelig nyder jeg at kigge på de nye kollektioner og har her fundet mine bløde favoritter frem, som vi faktisk allerede har købt hjem, eller har planer om snart at købe.

1. Fleece trøje VER de TERRE // 2. Sko Bobux // 3. Kjole Soft Gallery // 4. Tunika Poppy Rose // 5. Undertrøje i uld/silke Living Craft

I dag var det rigtig efterårsatgigt og der havde Lua faktisk den skønne trøje, fra VER de TERRE på da vi var ude. En god fleece er simpelthen, uundværlig året rundt.



6 kommentarer:

  1. Hej
    Fine ting.
    Hvilket program bruger du til at lave collagen? Mangler nemlig lige at finde ud af hvordan man gør det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla,

      Denne collage er lavet i picmonkey.com og tal er lavet i photoshop ;-)

      Kh. Kira

      Slet
  2. Uh.. søde ting du har fundet der :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du synes om det ;-) Det er nemlig nogle rigtig lækre sager synes jeg <3

      Slet
  3. De støvler er ret fine! Jeg kendte slet ikke mærket. Det er skønt at se noget lidt andet, end man ser alle andre steder.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er mega fede og virkelig lækre! Dejligt at du synes om min collage, jeg forsøger også at differentiere mig lidt, så mine og alle jer andres læsere, ser lidt forskelligt ;-)

      Slet