onsdag den 4. september 2013

Futter til tøser og mor

Når det gælder fodtøj til mine tøser, så skal de have det bedste af det bedste. Med to piger i huset, så har jeg efterhåndet prøvet, rigtig mange fine mærker og fundet frem til de aller bedste sko, som jeg gang på gang køber.

Lua som er hypermobil og har en lidt nedsunken fod (platfodet om man vil), har stort set kun gået i Pom D'api, som har en fast hælekappe og svang i skoen, som er nødvendig for at støtte hendes fod bedst muligt. De er de geniale og dem fortsætter vi med at købe forever. Dog har jeg aldrig prøvet deres hjemmesko, men der køber vi tilgængæld dem som minder utroligt meget om, fra PéPé. Pasformen, støtten og kvaliteten er helt i top, men det også nogle af de dyreste kandidater på markedet. Vi har også Ballerinaer fra PéPé og de er virkelig gode. I danmark forhandles Pom D'api bl.a i Freelance Shoes på Ny Østergade og I Kalle Børnetøj i Charlottenlund. PéPé forhandles i Søstjernen på Østerbrogade, i Limonade på H.C Ørstedsvej
og i Kalle Børnetøj.

Palma har taget sine første skridt i sko fra Angulus og siden haft 3 par. Dem er vi meget tilfredse med, så jeg er sikker på at deres nye linje, med hjemmesko vil blive et hit til hende, da de ser rigtig gode og fleksible ud. Samtidig er de jo smukke. Virkelig! En nyhed som jeg personligt jubler meget over, er de smukke bløde ballerna hjemmsko til voksne. De ser bare så behagelige og bløde ud. Et absolut Must Have, når man bor i hus med lidt kolde gulve om vinteren.

Petit Nord er også blandt vores favoritter, når det kommer til hjemmsko og har samtidig været helt fantastiske, som kravlesko til begge piger, da de laver en masse rigtig bløde og skidsikre babysko. Søtjernen har et fint udvalg af Petit Nord sko.

Easy Peasy er et mærke jeg først for nyligt stiftede bekendskab med, men jeg har virkelig kastet min kærlighed, på de ultra lækre og økologiske sko. Hvis jeg havde en baby, var de søde lammeskindsfutter med sikkerhed at finde på baby's fod hele vinteren, men deres skindstøvle med lammeuld og kraftige gummisåler, kommer lille Palma med sikkerhed, til at tusse rundt i når frostgraderne indtager landet. I danmark forhandles de blandt andet hos Purebaby.

1. Økologiske lammeskindsfutter til baby 299,- Easy Peasy  // Leo hjemmesko i ruskind 399,- Angulus // Skindsutsko i metallic lak, med ekstra støtte i hælekappen 499,- Pom D'api // Håndlavede italienske hjemmesko med god støtte og pasform 600,- fra PéPé // Økologiske lækre hjemmesko med uldfoér 379,- Easy Peasy // Smukke hjemmesko i ruskind med hulmønster 499,- Angulus // Bløde hjemmesko i rosa skind med glimmer 400,- Petit Nord // Smukke Mummy hjemmesko i blødt ruskind 499,- Angulus // Ultra smukke ballerinaer i sølvglimmer og god støtte 675,- PéPé


6 kommentarer:

  1. Elsker Angulus, Easy Peasy og vores Manimal moccs...Dem er vi glade for og har været helt fantastiske!

    http://www.mylillelimon.dk/maerker/manimal.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu har jeg fået set dine fine moccs - wauw de er skønne!

      Slet
  2. Jeg skal da vistind til Purebaby for at lure på Easy Peasy!

    SvarSlet
  3. Vi er også stor-fans af Petit Nords hjemmesko, men når det bliver rigtig koldt er der er par forede Emu-futter til Bean. Lidt a la UGG-boots, men bare børnevenlige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er bare lækre, bløde og fine!
      Vi har aldrig eget et par UGG (heller ikke jeg) men det er måske helt forkert?

      Slet