søndag den 11. august 2013

LEGO Madpakker

For mange børns vedkommende, starter skolen i morgen og min Lua skal tilbage i børnehaven, efter 4 ugers lang ferie! Hun skal have sin nye fine LEGO madkasse med, som vi har været så heldige at få lov at teste, sammen med en masse søde små bokse og en sjov drikkedunk. Lillesøster har også fået et sæt, men det kommer med når vi skal på tur, da hun jo får mad i vuggestuen.

Egentlig er jeg meget farveforskrækket og især når det kommer til de 4 'institutions farver' (som jeg kalder dem): rød, gul, grøn, blå!
Så da jeg blev spurgt om jeg ville teste, produkterne fra LEGO og så de typiske meget klare farver, blev jeg lidt afskrækket, men heldigvis fandtes de jo, i disse skønne og tøsede farver (i øvrigt også i en flot lysblå!) og da jeg jo har piger, som leger med LEGO hver dag, vidste jeg bare at de ville synes, dette er helt fantastisk! Jeg er helt sikker på at Lua bliver meget glad og stolt over, at vise sin nye lyserøde madkasse frem i morgen. De små snacks får hun med i de små bokse, som findes i to str. (fuldstændig som en lille og en stor klods!) Og så passer de selvfølgelig perfekt nede i æsken. Det er ret genialt og jeg er næsten sikker på, at de fleste børn vil synes at madpakken, bliver bare lidt sjovere med LEGO.

Serien er selvfølgelig fri for alle skadelige stoffer, som phtalater og BPA,

Se hele den komplette serie lige her og her kan du købe et stort udvalg af produkterne.

Til alle jer med børn, som starter i skole i morgen, vil jeg bare ønske dem en rigtig dejlig dag!



4 kommentarer:

  1. Det ser fint ud! Men hvor er jeg bare glad for at jeg ikke skal lave madpakker!!! Det bliver jo en helt ny verden når A starter i skole - godt det først er om 2år:) Sjovt at du kalder primærfarverne for institutionsfarver! I min verden er især rød og lilla de største institutionsfarver - rigtig pædago-go farver;)

    SvarSlet
  2. Det er ren nostalgi.. Jeg havde netop en lego madkasse back then da jeg gik i skole!! :) Og mine de gamle har dem endda endnu!! :)
    Ellers en lækker madpakke Lua får med, det giver en del street credit at have så lækker en madpakke med! Det er jeg helt sikker på!! :)

    SvarSlet
  3. Mmm lækker madpakke! Og madkassen ville mine børn da også elske :)

    SvarSlet