mandag den 27. maj 2013

Body Nordic

Jeg har for nyligt modtaget to produkter fra danske 'Body Nordic' som jeg takkede ja til at teste.
Jeg har egentlig valgt at sætte olien 'Face & Body Oil'  i fokus, da jeg pt. kun bruger et produkt til mit hud (ansigt), som efter en voldsom kostændring, har reageret ret voldsomt. Bruger derfor KUN økologiske produkter.
Natcremen 'Sweet Dreams' har jeg derfor, kun smurt på mine hænder og duftet til. Desværre indeholder den parfume og det er for mig et minus, når jeg vælger creme, da min hud og holdninger ikke kan lide det. Virker som en god nok creme til prisen på kun kr. 129,-, hvilket jeg synes den lever op til, da den er fremstillet i Danmark og kun med brug af anerkendte ingredienser, som nøje bliver valgt ud og fremstillet, af danske kemi ingeniører samt laboranter. Mange dyre cremer indeholder også parfume, så denne serie er et godt pendant til de dyre!

Olien Face & Body Oil er derimod er økologisk og uden duft, altså æteriske olier som desværre, kan være ligeså allergi fremkaldende som parfume. Jeg bruger den på kroppen og den er perfekt til formålet,  at få mine tørre vinterben, friske og sommerklar. Rigtig lækker olie!

Body Nordic byder på et hav af at produkter til krop, hud og hår. Deres priser er meget forbruger venlige og de fleste kan være med. Desuden er der gode muligheder, for at finde små gode gaver.

Dette indlæg er sponsoreret, men 100% min egen ærlige mening




2 kommentarer:

  1. Olier er det aller bedste til tørre vinter ben :-)

    SvarSlet
  2. Den ser god ud. Undskyld jeg spørger igen, men jeg vil bare høre, om du har set min besked på din blog-shop?

    SvarSlet