torsdag den 8. december 2011

Shirley Bredal webshop...

Shirley Bredal er en af mine absolutte favorit designere inde for strik. Alt er lavet med de fineste detaljer og smukkeste farver som jeg elsker at klæde mine piger i.

For nyligt (til min store ærgelse) lukkede hun sin skønne lille butik på Østerbro for at flytte den lange vej til Nepal, Kathmandu hvor hendes tøj bliver produceret. Men glad blev jeg da jeg læste at der i dag åbner en webshop!!!! I kan også følge Shirley på hendes blog, hvor hun skriver om livet i Kathmandu og om produktionen af tøjet.



Lua ville elske at servere disse lækre kager for sine gæster i sit IKEA køkken...




Denne uld strik har  Lua haft i flere str. fra hun var helt lille, nu er de gået i arv til  Palma og elsker dem stadig ligeså meget...

Palma ville være top lækker i de her strik sko...



Lua 2,5 måned gammel i sin smukke strik <3





















2 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor er hun bare sød. Og alt det fine hår hun har :) Jeg må helt klart ind og kigge på webshoppen :)

    SvarSlet
  2. For small hives, traditional treatments can be very constantly transport an
    epinephrin pen, prescribed by a medico, in cause of an parking brake.
    Newer versions of antihistamines power be recommended under a parasol for about of
    the summer, while his elder brother played in the sun as common!
    The rash beehive sufferers to trim the Itchiness
    and swelling.

    Have a look at my web-site itchy bumpy rash

    SvarSlet