søndag den 11. december 2011

3. Advents Give Away + Vinder!!

Happy Sunday...

Først vinderen af Ole Henriksen. Jeg brugte random.org til at finde vinderen, som blev nummer 38...
Stort tillykke til:

Malene (vil du sende mig en mail med din adresse, så du kan få den lækre creme med posten?)

Denne uges give away er sponsoreret af Jane Iredale
Hvis i ikke kender til deres makeup, så kan jeg som forhenværende makeup artist varmt anbefale deres fantastiske mineral makeup som meget let giver et naturligt look.
De bruger ikke kunstige farvestoffer, kemiske konserveringsmidler som parabener eller syntetiske duftstoffer, og makeuppen indeholder heller ikke fyldstoffer som talkum.
Alt deres makeup er let at arbejde med og bare rigtig rigtig lækkert at have på.

Præmien består af:

PurePressed Triple Eye Shadow - Brown Sugar samt en Eye Shader pensel til en samlet værdi af 375,-

Vinderen trækkes på lørdag!!




36 kommentarer:

  1. Jeg er med igen :o)

    SvarSlet
  2. Jeg er igen med på 3 lodder.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg er helt sikker med igen - lækker præmie. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jep, jeg er med igen Kira - super lækker gave!!

    SvarSlet
  5. Ihh, hvor fedt. Jeg sender straks min mailadresse.
    Og jeg prøver gerne lykken igen :)

    SvarSlet
  6. Jeg er helt klart med, lækker lækker :)

    SvarSlet
  7. Jeg er med... Det er lige de toner jeg bruger normalt, men jeg er ved at løbe tør, så kunne være skønt at vinde. Jeg krydser fingre ;)

    SvarSlet
  8. Jeg vil også gerne være med :-)
    knus katrin

    SvarSlet
  9. Jeg vil rigtig gerne deltage her :)
    Lækker give away :)

    SvarSlet
  10. Lækker give away! Jeg er in med 3 lodder :)

    SvarSlet
  11. Hvor er det dog en lækker gave - igen igen :)
    Jeg er helt sikkert med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  12. Super lækker give-away...kan ikke rigtig se hvordan jeg samler lodder, men er fast læser via bloglovin, så 2 måske??;O)

    Betina Zachariasen / betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg følger dig på Google follower! Amanda S
    amandas4g@hotmail.dk

    SvarSlet
  14. Jeg vil da også være med....- håber jeg vinder;)
    xeniemartika@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Klart med!

    vh stephanie
    Agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg er også med igen :)

    - malene_ruskjaer@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg har også hørt megen ros af J.A., så count me in!

    SvarSlet
  18. Jeg vil også være med. Iøvrigt min debut indenfor give-away...

    SvarSlet
  19. Jeg tabte til min store ærgelse min fine Jane Iredale øjenskyggepalette på badeværelsesgulvet for nyligt :(

    SvarSlet
  20. Jeg vil meget gerne være med :-D
    Kan også gerne forbi min blog, har pt 2 give aways igang :-)

    Universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  21. jeg vil også gerne være med i konkurrencen. krydser fingre.

    aalhelle@yahoo.com

    SvarSlet
  22. Jeg trækker vinderen om lidt ;-) Samt annoncerer en ny fin give away præmie...Undskyld jeg er bagud, men begge pigerne er syge.
    Kh Kira

    SvarSlet
  23. God bedring og glædelig jul til jer fra os ;-)

    SvarSlet