mandag den 5. december 2011

2. Advent Giwe Away...

...Lidt forsinket da den i går stod på børnefødselsdag og desværre maveonde som ramte de to små pus :-( Øv, men et par timers fejring og leg blev det til...

I denne uges Give Away kan du vinde min yndlings Body Lotion fra Ole Henriksen, Body Sleek!
Ole H. er mit absolutte fortrukne mærke og jeg bruger alt hvad der kan bruges af cremer fra denne skønne mand. Samtidig synes jeg han er et af de mest fantastiske og inspirerende mennesker på denne jord - jeg elsker hans livsglæde og håber at flere mennesker kunne lære lidt af ham ;-)

Reglerne er her hos mig:

1 Lod: Kommentar + fast læser
3 Lodder: Kommentar + fast læser + link til give away
Husk at skriv jeres mailadresse, så jeg kan kontakte den heldige vinder!

Held & Lykke...Vinderen udtrækkes på lørdag!

S M I L...!!

33 kommentarer:

  1. Jeg er Ole H. novice, men giver det gerne et forsøg! Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med på 1 lod:)

    SvarSlet
  3. Sikke en fin give away.
    Jeg deltager med 3 lodder.
    Har linket ude i siden på min blog.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg er også med på et lod :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er med på 1 lod :) har aldrig prøvet sådan en dyr creme :)
    malene@teamgammeltoft.dk

    SvarSlet
  6. Jeg er også helt tosset med Ole Henriksen :-)) og selvfølgelig hans skønne produkter.
    1 LOD
    katrin@greencat.dk

    Knus fra Katrin

    SvarSlet
  7. Vil gerne deltage med 3 lodder.
    Linket kan findes efter mine indlæg :-)

    Universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Uh hvor dejligt - jeg vil gerne deltage med tre lodder:-)

    SvarSlet
  9. 3 lodder da! og hjertelig glædelig jul :)

    SvarSlet
  10. lækkert, lækkert, med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  11. Hold op en lækker give-away--Smæk lækre Ole Henriksen, kan man andet end elske den mand?:O)

    Smider et enkelt lod i puljen og håber det rækker...

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  12. Lækkert! :D

    Jeg er helt klart med, deltager med tre lodder;
    Linket til mit indlæg om din giveaway; http://louisececilie.blogspot.com/p/profil.html

    SvarSlet
  13. 1 lod til mig, super lækker give away.

    Arnenstrom@hotmail.com.

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  15. Jeg nupper lige 2 lod mere :b så der nu er et link på min blog :b http://louisehartmann.dk/2011/12/06/endnu-en-give-away/

    SvarSlet
  16. Ihhh hvor lækkert! Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  17. Jeg kender ikke til produkterne men vil gerne prøve. 1 lod, tak.

    SvarSlet
  18. Jeg vil gerne deltage med et lod. Er blevet fast læser :-)

    Trine-gammelgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Lækker præmie - 3 lodder tak. :)

    SvarSlet
  20. Oles ansigtscremer er ihvertfald super lækre, men jeg har endnu ikke prøvet denne creme, så jeg er med på 1 lod.

    kattemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  21. hov... for en lækker give away :)
    Vil Meget gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  22. Flot give away, jeg er med på alle 3 lodder, elsker hans produkter :)

    mette_borre@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. Umm hvor lækkert, jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  24. Hvor lækkert, jeg deltager med et lod. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg er med på 1 lod :)

    MieKristiansen255@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Jeg har lige fundet og luret lidt på din skønne blog:) Jeg vil rigtig gerne være med i din give-away, nu hvor du hapsede de fine guldsko for næsen af mig;)

    Ps. Den lille sky du syer til Luas vuggestue er da alt for fin. Den ønsker vi os altså:)

    SvarSlet
  27. Uhh lækkert! Jeg er med på 3 lodder. :-)

    KH Tine

    SvarSlet