torsdag den 8. december 2011

Animal Love...

Der skal normalt meget til, at jeg overvejer at købe foto 'kunst' til hjemmet...Jeg er så heldig at være kæreste med jordens dygtigeste fotograf som virkelig kan fremtrylle lækre billeder af vores unger, så det er for det meste det, som pryder vores vægge. Men nu er jeg helt forelsket i disse dyreprints fra The Animal Print Shop lavet af Sharon Montrose! Min datter på 3 år ELSKER dyr og det ville være så skønt med et lille udvalg af de skønne dyre unger, så de står helt klart højt på ønskelisten...







2 kommentarer:

  1. De er sørme også fine! Dem kunne "vi" også godt tænke os til Annas værelse:)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine :) Du er velkommen til at tage et kig på mine illustrationer på min blog..

    God jul, Silke

    SvarSlet