mandag den 19. december 2011

4. Advents Give Away - Sofie Schnoor...

Jeg beklager at der er lidt forsinkelse her på bloggen. Det har været en lang weekend med diverse sygdomme både hos store og små...puhhaaa :-( og for det ikke skal være løgn så fortsætter det, så i dag har jeg på 5. dagen begge børn hjemme og en syg mand i sengen...men fandt nu et lille roligt øjeblik til at få afviklet konkurrencen.

Først vinderen af Jane Iredale skyggen samt pensel. Tak for deltagelse, ja der gik lidt rod i det, da jeg ikke fik skrevet reglerne for deltagelse helt klart, men dem som tog 3 lodder og dermed linkede, blev naturligvis ikke snydt for 3 lodder og resten fik et enkelt lod, hvilket jeg har kørt med i de andre konkurrencer...Dejligt at så mange kender til dette skønne mærke og jeg er ked af at der ikke er flere som kunne smuksere sig, med lækkert make up her i juletiden.
Random.org valgte nr. 34. tælle...tælle...

Mette Tillykke!! Vil du sende mig en mail, så jeg kan få din adresse.
Kig i øvrigt forbi hendes super fede blog Carlas Cafe hvor hun her indtil jul kører med fine fine præmier hver dag.

Den sidste præmie her hos mig er sponsoreret af Petit By Sofie Schnoor. Et mærke vi har meget kært herhjemme hos os. Jeg er glad for deres enkle stil og smukke støvede farver. De har kræset om detaljerne og kvaliteten er i top!

Kig i øvrigt forbi deres Facebook site, hvor de lige nu selv kører med konkurrencer.

Der er en præmie til en sød lille dreng og en skøn lille pige, så skriv gerne en kommentar med hvilken en i ønsker at vinde og gå derefter ind og LIKE min blog på Facebook så er i med i konkurrencen om en lille lækker stjerne sag. Jeg trækker en vinder Juleaften!!

Held & Lykke!!














6 kommentarer:

  1. Jeg er helt klart med på denne :) Jeg går også lige ind på facebook og "liker" dig. Jeg vil gerne have den til en lille pige :)

    SvarSlet
  2. Jeg er da med igen, gerne til en lille dreng ;-)
    God jul og god bedring til jer, knus herfra...

    SvarSlet
  3. YES - Jeg må da vinde den her, det er klart :-)

    Eftersom jeg har 2 drenge - ligger jeg naturligvis et lod ind på en drengemodel :-)

    SvarSlet
  4. Elsker også petit by Sofie schnoor! Går straks ind og liker og håber på gevinst til min "lille" pige:)

    SvarSlet
  5. Nej hov... Det må være min tur til at vinde... Alle jer andre burde trække jer ;) Nåhh ik... Okay så, Jeg krydser fingre i hvert fald! Jeg har sød og skøn lille piger herhjemme :)

    SvarSlet
  6. Så er der liket :)
    det er virkelig så smukt, tøj fra Sofie Schnoor! Vi har dog ikke så meget herhjemme, så det kunne være rigtigt skønt med noget mere + at lille pigen er vokset ud af det meste af hendes tøj :)
    God jul!

    SvarSlet