torsdag den 19. september 2013

Efterårs favoritter til Mor & Datter

Jeg drømmer om grønne kjoler, til mig selv og pigerne, tykke lune cardier så vi ikke fryser og smukke sorte støvler med rågummisåler (Støvlerne bor allerede på mine fødder og jeg ELSKER dem - dog i en lidt anden variant).

Til mor: 1. Lang cardi i tyk lammeuld fra Norlie // 2. Smuk viscose kjole fra Soft Gallery // 3. Klassisk chelsea støvlet med rågummisåler fra Angulus 

Til datter: 4. Trøje med hætte i tykt og blødt lammeuld fra Norlie // 5. Kjole i merino uld fra Poppy Rose // Chelsea støvle med rågummisål fra Angulus



2 kommentarer:

  1. Uh, har bestilt den grønne kjole, og som et lille barn glæder sig til jul, glæder jeg mig til, at den kommer hjem til mig. Forudser et langt og lykkeligt forhold :)

    SvarSlet
  2. Jeg er også ret forelsket i den grønne kjole, men har bestilt SG Cosmo-sæt i stedet. Men åhh hvor er jeg dog vild med mange af de støvler Angulus har lige nu. Men desværre er det ikke moderen, der står og skal have nye vinterstøvler men den lille frøken.. Men det ender nok også med at blive Angulus :)

    /Lou

    SvarSlet