søndag den 15. september 2013

Cálin i Hellerup

Hellerup har fået en ny og meget lækker tøjbutik, med fokus på de lidt lidt stører børn.
Tøjet er et mix af råt tøj samt ultra feminint, til tøserne i form af overdådige tylskørter, som vil gøre enhver lille pige lykkelig! Butikken er overtaget af den gamle ejer af 'Petit Cálin' og deraf er en del af navnet bevaret, men det eneste som nuværende ejer, Christel har valgt at føre videre, er 'petit bateau' til det helt små. Ellers finder man et stort udvalg til begge køn fra 4 år og op. Meget lækre sager og farligt for mig, som jo har en 4-årig pige :-)

Forrige fredag åbnede butikken og jeg var helt særligt, blevet inviteret med for at male katteansigter, på de skønne børn (det er det eneste jeg gider, at bruge min make up artist uddannelse på og jeg er vild med at sminke børn). Palma som elsker fis, ballade og opmærksomhed tog med mig på job, og nød det i fulde drag

Câlin forhandler følgende brands:

Stella McCartney Kids, Finger in the Nose, Chloé, Little Marc Jacobs, Mads Nørgaard, Zadig et Voltaire, Scotch R'Belle, Scotch Shrunk, Ver de Terre, Petit Bateau, Canadiens, Adidas, Aigle,
MP Strømper, Birkenstock, Havaianas og Soft Gallery.


Câlin
Strandvejen 179
2900 Hellerup

Åbningstider
Mandag-fredag 10-17.30

Lørdag 10-15

Palma er i tøj fra: Tyl: Stella McCartney // Body: Katvig One // Strømper: MP socks // Sko: Pom Dápi // Hårbånd: Molo (Gave) men kan købes her











Ingen kommentarer:

Send en kommentar