onsdag den 11. december 2013

Konfekt med lakrids & Hama perler

Hvert år har jeg tusindevis af tanker om fint hjemmelavet julepynt, julebag, juleaktiviteter osv. Må vist erkende at det heller ikke blev i år, at alle mine planer lykkedes. Pigerne og jeg hyggede forleden med lidt marcipan og chokolade og Hama julepynt er lige hvad tiden tillader. Synes det er ret hyggeligt og pigerne synes det er ret sødt. Jeg skal lave meget mere af det og det kommer også på juletræet!

Marcipanen er blandet med masser af rålakrids fra Johan Bülow og dyppet i hvid chokolade. Meget simpelt og super lækkert. 

Palma viser stolt sit chokolade juletræ frem, som er pyntet så fint!





8 kommentarer:

  1. Haha, jeg læste overskriften som om konfekten var MED Hama-perler! Men fint og hyggeligt ser det ud uanset hvor perlerne er :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det gjorde jeg også! Nåede at forestille mig flere scenarier: Spiselige Hama-perler (nomnom), almindelig konfekt, hvor Hama-perlerne var blevet spildt ned i, eller konfekt lavet af Hama-perler :-)
      Uanset hvad, ser det dejligt ud. Skønne billeder - nu vil jeg også lave konfekt og perle! :-)

      Slet
    2. Samme her! Tænkte at det indlæg skal virkelig læses. Mon jeg kunne blive inspireret...? :)

      Slet
  2. Simpelt er som regel ret godt og fint ser det da også ud. :-)

    SvarSlet
  3. Mmm vi lavede også konfekt med lakrids den anden dag. Mangler der forresten ikke noget tekst i indlægget? Det er som om det slutter midt i en sætning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh godt at du er vågen Signe ;) det indlæg har drillet lidt, da jeg skrev det fra min iPad! Det skulle meget gerne kunne læses nu!! ;-)

      Slet
  4. Ai hvor lyder det lækkert med Marcipan og Lakrids! Det tror jeg vi skal prøve at lave med pigerne i weekenden :)

    SvarSlet