tirsdag den 31. december 2013

Julen 2013 og aaaalt det jeg ikke nåede...

Jeg håber at i alle har haft en rigtig dejlig jul, fyldt med kærlighed og hygge! Vi har hygget, været offline, spist alt for meget slik og mad, haft masser af legeaftaler, været i tivoli, i skoven, pakket tonsvis af gaver op (flere end jeg overhoved havde forventet, vi ville få!), byttet gaver (hvilket jeg synes er det mest ærgrelige ved julen!) men det giver jo også mulighed, for lidt kaotisk udsalgsshopping!

Igen i år nåede jeg absolut ikke mange, af de punkter på min to do liste (den liste jeg altid kun har i hovedet, men sjældent får skrevet ned på papir)

Tage fantastiske julebilleder af pigerne og få dem printet - det nåede jeg delvist, da jeg valgte at printe instagram billeder ud og sætte op i rammer

Sende julekort og små gaver, til alle de søde mennesker omkring os, som fortjener en lille hilsen - nåede vist 2 ud af de ca. 20 planlagte

Tage begge piger med forbi Creative Space på Frederiksberg og male lertøj til julegaver (det glippede også sidste jul!) - måske vi til næste års julegaver, allerede skal gøre det i løbet af sommeren? 

Bestille en flot bog hos Foto Sjov til pigerne, med de bedste øjeblikke fra 2013 - det kan jeg selvfølgelig godt gøre i januar;)

Gense 'Jesus & Josefine' fra 2003 sammen med pigerne (bliver lidt nostalgisk, da det var mit første job som make-up artist) - det må blive næste år, DVD'en nåede kun at blive fundet frem

Juleshopping i Paris - det blev til SPA/shopping i Budapest, men jeg håber at det lykkedes næste jul

Bage masser af lækre småkager og lave konfekt - Tjek! Men det blev også spist inden juleaften

Tage perfekte og obligatoriske julebilleder foran træet med begge børn, helst smilende og glade - det er en komplet umulig opgave og jeg har ca. 100 hamrende slørede billeder i min papirkurv :-( Vi prøver da igen næste år!

Jule tivoli tur - Tjek! Det nåede vi i sidste øjeblik, i søndags sammen med heeeele kbh. (dumt når vi har haft masser af muligheder, for at gøre det i hverdagen!!) 

...udover det var der masser af punkter, som hjemmelavet julepynt, mere op pyntning o.s.v

Nåede i mon alt det i gerne ville nå?

#1. Julebordet med smukke nye stager Candelina fra Kähler, lærkegrene, pinjekogler, glimmerkræmmerhuse, vinter dyr fra Schleich og hyacinter i Mano kopper fra Kähler. Ret fint bord hvis jeg selv skal sige det!
#2. Mere julebord
#3.Lærkegrene med flotte stjerner i birkefinér fra by BLANK
#4. En fin lille gyngehest i filt fra Applicata, som jeg har en stor samling af.
#5. En indisk inspireret julestjerne fra IKEA og en gammel stjerne lyskæde fra Søstrene Grenes
#6. To helt fantastiske dukkebørn, som flyttede ind Juleaften og allerede er fyldt med kærlighed. Dukkerne er fra Carmen Gonzales og hedder henholdsvis 'Emma' & 'Mimmi'. De kan købe hos Legbutikken.dk
#7. Palma i ballongyngen, i Tivoli

Selvom julen har været dejlig, så glæder jeg mig allerede til hverdagen, det nye år, nye udfordringer og mere blogging. Husk at kig forbi bloggen Nytårsaftens dag, hvor jeg har en rigtig fed præmie, i ærmet til jer.








3 kommentarer:

  1. Åh ja julens to-do lister... Jeg nåede heller ikke alt det jeg gerne ville (på trods af at jeg i år har haft mere tid end normalt) men det gør egentlig ikke noget for jeg prioriterede tid sammen med pigerne i stedet - hvilket jeg også fornemmer du gør :)

    Jeg er vild med dit smukke julebord og de flotte Candelina stager - og ByBlank ophængene har jeg også forkælet mig med i år :)

    Rigtig godt nytår søde Kira!

    SvarSlet
  2. Åh ja sådan er det altid når man har masser af gode ideer og børn ;0) Jeg syntes dog at fornemme en masse glæde og hygge gennem hele året på din blog så er sikker på pigerne ikke savner noget :0)

    SvarSlet