torsdag den 7. februar 2013

Petit By Sofie Schnoor AW13

I forbindelse med Copenhagen Fashion Week, var jeg i fredags inviteret til et fint show hos Petit By Sofie Schnoor. Det var deres første show nogensinde og det var bare ovenud fantastisk og gennemført! Elsker når der er dans og leg på scenen - og det var der! Alle børnene var glade og nød det! Det er bare vigtigt for mig at se. Stilen på tøjet er et godt mix af råt, glam og lidt boheme. Jeg er i sær vild med deres grå og sorte items, som virkelig klæder mine piger! Deres sko kollektion indeholder masser af glitter og det er jo super sødt og sjovt, dog ikke så praktisk vil nogen mene, men alligevel burde enhver lille pige, have lidt glitter i deres garderobe <3 Jeg besøgte også standen for at se nærmere på kollektionen og har da allerede udset mig et par fine sager som bliver et 'must have' til pigerne. Hvis jeg havde en dreng, så ville jeg bestemt gå efter deres super fede camouflage tøj og den sorte kabelstrik sweater på billede nr. 2.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar