mandag den 28. januar 2013

Poppy Rose lagersalgs goodies...

I fredags (og lørdags) afholde Poppy Rose deres halvårlige lagersalg, til stor glæde for mig og en hel del andre mødre! Udvalget er tøj er altid rigtig flot og priserne ligeledes. Samtidig er det hyggeligt (og lidt kaotisk). Jeg mødte en del søde (især blog) piger jeg kender, som også ankom da det åbnede kl. 15.00!
Jeg nåede både at hyggesludre med søde Lisbeth, Josephine og både Signe (+lille frk. M) & Michala, var mine shoppepartnere i fredags og det er bare så hyggeligt! Dog gik Michala jeg kold midt i det hele, og måtte lige tage en pause med sandwich & juice på Joe, og SÅ tilbage igen. Jeg shoppede i øvrigt en hel del skønne sager til søde Camilla, som bor i skive og derfor ikke lige kunne finde tid til at kigge forbi.  Se de smukke køb hun (eller jeg) har gjort til lille F & lillebror, når de med sikkerhed snart lander på hendes blog.

Denne gang shoppede jeg meget praktisk og mest til Lua! Jeg ville gerne have haft en masse strik i Palmas størrelse til næste vinter, men det var svært at opdrive. Måske var jeg bare for langsom? fik i ihvertfald ikke noget. Købte desuden en smuk kjole til Lua, som desværre ikke kunne komme over hendes knap så petit hoved og en fin tunika magen til Palmas, men den var lige det mindste, desværre! Så den er på vej til lille F i jylland.

Ser allerede frem til sommer lagersalget, som afholdes i Minna's egen have i Hellerup ;-)

Var i selv afsted i weekenden og gjorde i nogle fine kup?

Fine hårbøjler til sommertøjet

En lidt betuttet Palma afprøver de nye accessories

Helt igennem LÆKKER strik kjole i Merino uld til Lua -den passer forhåbentlig perfekt næste vinter!


De bedste uldleggins på markedet i lækker, blød merino uld og ligeså lækker merino uld cardigan. 

Den smukkeste tunika til lille Palma. Elsker at klæde mine piger i blåt, så ærgrer mig simpelthen så meget over at jeg købte den i en str. for lille til Lua!!




7 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle skønne køb Kira. Er SÅ glad for din hjælp (igen). Jeg lover at jeg i stedet for at sende dig en ønskeseddel til næste lagersalg vil joine og forskåne dig for tjansen. 1000 1000 kys!!!! C

    SvarSlet
  2. Sikke nogle lækre køb, Kira! De hårbøjler er alt for fine! Og kjolen er absurd lækker. Vi er MEGET misundelige :D

    SvarSlet
  3. Jeg var der også og fandt en smule til min datter der er lige så gammel som din Palma. Det var dog ikke meget der var i str. 2 år desværre ;o)

    SvarSlet
  4. Elsker de hår bøjler, kan Palma lade være med at pille den af??? Tror Oline ville pille den af i samme øjeblik som jeg satte den på. Dumme unge :-).

    Og hvor er de fine i farven strik tingene. Overvejede faktisk at købe lidt til Oline i den farve da udsalget gik igang med sprang over, det fortryder jeg da godt nok nu.

    SvarSlet
  5. Det var også så hyggeligt at hilse på dig :) Er også helt forelsket i den smukke strikkjole du har købt<!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var super hyggeligt Josephine! Godt at du fik øje på os ;-)

      Slet