søndag den 13. januar 2013

Kjole til Molly My

I går var min lille familie og jeg, inviteret til kagefest hos denne lille dame. Molly fyldte 1 år og det skulle selvfølgelig fejres, med alle hendes små og store venner...og ikke mindst KAGER!

Molly My's mor er vild med dette LEO stof (camouflage om man vil) fra Liberty! Derfor syede jeg en rigtig pigekjole, til den store tøs! Er sikker på at vi snart for lov at se Molly iført kjolen, på hendes helt egen blog.

Jeg nåede desværre ikke at tage billeder, af det enorme kagebord. Men er sikker på at Molly viser lidt flere billeder fra dagen, på hendes blog. Jeg fangede nogle stemningsbilleder af en masse søde børn.


Palma kigger misundeligt på Molly My's fines bogstaver fra Design Letters

Smukke Signe i hendes misundelsesværdige STINE GOYA CARLA dress og lille skønne Mirabelle.
Kig også forbi Signes blog 

Mirabelle og Palma godkender Molly's nye legetøj, som tegner på at blive et hit!

Fødselsdagsbarnet og den stolte mor - begge svært begejstret for dyreprint!

Da de fleste børn var gået, hyggede pigerne med vores højt elskede Ipad! Lua er i øvrigt iført hendes nye, vidunderlige t-shirt fra Atsuyo Et Akiko



26 kommentarer:

  1. Take for i går, smukke! Det var en fornøjelse at se her alle:-) Kom smart til mig gen. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid dejligt at se dig. Mon vi snart kan gøre det mindre kaotisk? ;-) Kommer snart...det lover jeg <3

      Slet
  2. Nøj hvor er den kjole fin og stoffet er jeg helt vild med!!! Er det blå/sort? Og hvor er det købt? Får helt lyst til at sy noget i dyreprint også :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Ja stoffet er bare FANTASTISK! Det er fra Liberty og kan købes bl.a hos super-carla.dk eller i england på shaukat.co.uk
      God fornøjelse, hvis du kommer i gang ;-)

      Slet
  3. Sikke nogle fashionable børn og mødre <3
    Og den kjole er superfin - du er for vild, Kira!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja skønne piger og mødre over hele linjen <3
      Og tak, jeg er helt smigret ;-)

      Slet
  4. Den er virkelig fin i det stof. Fin uden at blive for fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis og tusinde tak! Molly er ikke en lille pynte prinsesse, så denne var det perfekte alternativ...rå og tøset på en gang ;-)

      Slet
  5. Istemmer mig koret, hvor er den kjole bare fantastisk! Og sikke en dejlig dag, det ser ud til at smukke, lille Molly My havde <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak søde Fie! Meget dejlig eftermiddag med de skønneste kvinder og børn <3 Tror mest af alt at Molly nød sin eftermiddagslur ;-) og kage selvfølgelig!! hihi...

      Slet
  6. Super super fin kjole! :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin Kira. Sig til hvis du får lyst til at sætte den i produktion så har du en køber :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak søde Camilla, det vil jeg overveje...den tager laaaang tid at sy, da der er en del hånd syning og små finesser, som tager sin tid. Men er nok til at overtale ;-)

      Slet
  8. Oh my - hvor ER den flot!
    Hvis man kan bestille kjolen og et par leggings i det stof, så siger du endelig til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tustinde tak søde Lisbeth, bliver helt rørt over alle de positive kommentarer om den smukke kjole. Jeg tænker lige over om den skal masse produceres og giver et praj ;-)

      Slet
  9. Ej, ved ikke lige hvad der er sket for min tidligere besked. Den dumme tablet ændrer alle ord. Men du ved vist, hvad jeg mener:-)
    Og glemte helt at skrive, at kjolen er super smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, jeg tror jeg fangede hvad du skrev ;-) tak tak tak søde, du må selv sy sådan en skønhed til lille M <3

      Slet
  10. Tak for den smukke smukke kjole Kira! Du kender mig vist efterhånden ret godt, så ja den var jo lige mig/os... Når MM er frisk igen lover jeg at vold flashe hende i den <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er jeg bare glad for at jeg ramte plet;-) Men var egentlig ikke i tvivl, så var bare så spændt på at overrække den!
      Nu skal vi bare have MM op på sine små ben, så hun kan flashe kjolen her i foråret og se drøn lækker ud <3

      Slet
  11. Fin fin kjole i lækkert liberty. Er det efter Marapyttas mønster? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Den yndige piges mor, blev også rigtig glad for den!
      Mønstret har jeg fra jeg syede hos Line, men hun har det fra en japansk sy bog, så det er til at finde. Jeg vil gerne tegne det af til dig, hvis du har lyst til at sy den?

      Slet
  12. Ja, det er godt nok en fin kjole Kira, og lækkert stof;-) Det må næsten være Line's (Marapyttas) kjolemønster du har brugt? det er bare så lækker en model:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak og ja stoffet er jeg vild med...som du vist også er?
      Ja det er det mønster, men oprindeligt er det for en japansk sybog, så det er der hun har det fra ;-) Husker bare ikke hvad den hedder.

      Slet
  13. Hej søde Kira,
    Jeg fandt lige det her indlæg, da jeg googlede efter en Stine Goya kjole ;) Sjovt at se tilbage på. Jeg håber jeres tur til USA har været skøn. Det har i hvert fald set sådan ud på billederne, og jeg håber jeg snart får mulighed for at høre om det :) Kram

    SvarSlet
  14. wauw den kjole er bare super fin! Er det et mønster du selv har tegnet, eller er det et man kan købe et sted? kunne vildt godt tænke mig at prøve og sy sådan en fin kjole. det er svært at se på billederne synes jeg, men er stoffet fast eller med stræk ?

    SvarSlet