torsdag den 10. januar 2013

2012 og mine ønsker for 2013

Jeg håber at i alle sammen, er kommet godt ind i 2013 og at året, vil bringe masser af lykke og gode oplevelser til jer alle!

Her får i lige et par fortællinger om MIT 2012 og mine tanker og ønsker for 2013. Mange af billederne på collagerne, har været på bloggen før og andre er fundet frem i gemmerne.

2012 har nok været det hårdeste år, for vores lille familie. Vi har for alvor fundet ud af forskellen, fra at være en par med 1 barn, til at være en rigtig familie - faktisk er ret krævende. Der skal meget planlægning til og spontanitet, har der for vores vedkommende ikke været meget af!

Vi har ikke været på ferie sammen alle 4 og vi plejer alleres at rejse meget! Det har bare ikke været muligt, at få det hele til at gå op, i en højere enhed.
Lua går i special børnehave med meget struktur, hvilket betyder at der er faste møde og afhentningstider. Samtidig har hun en lillesøster som har hængt på mors arme og aldrig haft en fast soverytme, så kan det virkelig være svært, at man skal ud af døren på faste tidspunker og spontane fridage for Lua, er ikke velset i følge børnehaven.

Min kæreste har arbejdet rigtig meget, så jeg har været rigtig meget alene med pigerne og Palma har været ustyrlig mor-syg, lige indtil jeg valgte at stoppe amningen i november (14 mdr. gammel). Det var lang tid senere, end jeg havde planlagt! Indimellem går tingene bare ikke efter planen og det har det, slet ikke gjort her hjemme! Jeg har haft så mange idéer til kreative projekter, som jeg ikke har fået fuldført, samt mange blogindlæg som er forblevet ved tanken.

Jeg har planer om at blogge en del mere end jeg gjorde sidste år (hvilket jeg glæder mig til) og så har gang i noget helt andet mht. arbejde, så det skal der lige arbejdes lidt på, før jeg fortæller mere om det på bloggen. Men det bliver bare så spændene.

Udover det satser jeg på et par rejser i år med min familie, en forårstur til Paris med min mor, flere dates med min kæreste og veninder, og så er det i år, at jeg smider de sidste 8 kilo som bare kræver hård hård træning for mit vedkommende.

Hvad er dine planer og ønsker for 2013? Jeg er sikker på at det i vores familie bliver et helt fantastisk år.
Foråret bød bl.a på Fastelavnsfest som lille Indianer Prinsesse, (iført det smukkeste Stella McCartney tylskørt, fjerbånd og tyl pufærmer), En tur til Paris med min mor og lille P, En dejlig ferie i Ebeltoft hvor den bl.a stod på Safari og ellers bare masser af hygge med pigerne.

Sommeren bød bl.a på: tur til BonBon Land, Tivoli tur, Bakken tur(E), masser af badning i 'vores' smukke Furesø, Min 28 års fødsesldag med brunch i haven og masser af hygge i haven.


Efteråret bød bl.a på: skovture, Palmas 1 års fødselsdag, stor glæde, da Palma tog sine første skridt og så sagde vi farvel til vores sidste ud af 2 hunde som desværre var syg og gammel, så den valgte vi at aflive <3

Vinteren har budt på Luas 4 års fødselsdag, vuggestuestart til Palma, hygge indendøre, bagning, MEGET blogging (i forbindelse med julekalenderen) og selvfølgelig sluttede vi året af, med en Tivoli tur.


14 kommentarer:

  1. Dejlig billeder:-) Jeg ved præcis hvordan dit 2012 har været! Og jeg vil bare sige: Godt klaret med pigerne! Jeg håber, du får mere tid og overskud til dine ønsker for 2013... :-) Der er kæmpe forskel på at gå fra 1 til 2 børn! Synes jeg! Jeg føler også, at det har været og stadig er ret hårdt arbejde ... Og selvfølgelig også dejligt ... Men mest hårdt(!) ... :-) Kh K

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Kirsten! Det er bare mega hårdt :-/ Meget mere end jeg nogen side havde kunnet drømme om! Men vores skønne Lua, er desværre og meget tilbage i sin udvikling, så lige nu har jeg to seriøse små børn (føles indimellem som at have twins) glæder mig meget til at se hvad 2013 byder på! glæder mig til at følge dig i 2013 og følge dit liv, som mor til små ;-)

      Slet
  2. Skønne billeder! Og ja, det er bare hårdt med to små børn. Men det bliver bedre når de bliver større!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er hårdt og fantastisk berigende på samme tid! Glæder mig til de bliver større og mere selvstændige...så man man lave nogle helt andre ting som familie ;-)

      Slet
  3. Tak fordi du deler, jeg har nydt at følge dit 2012 både gennem bloggen og nu også på instagram:) Hvor er det bare nogle rigtig fine billeder, og sikke en god plan for 2013, det glæder jeg mig til at følge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak sødeste Vibeke <3 Du inspirerer mig så MEGET, så glæder mig til at suge mere inspiration til mig i 2013!! Og så skal vi ses noget oftere (håber jeg) <3

      Slet
  4. Jeg har også en god fornemmelse for 2013 og satser på et rigtig godt år, med ny baby og barsel. En stor omveltning som jeg både glæder mig til og er lidt skræmt over :) 2012 bød på flere aborter, en lang sygemelding, men heldigvis også en graviditet der holdt. Min blog bliver mest brugt til lidt hygge, som mine gamle veninder og kollegaer følger med i, og det er fint. Jeg synes stadig det er hyggeligt :) Jeg tror og håber på et rigtig godt år for dig og din søde familie. Måske med bedre soverytmer?! :) Og jeg håber du når de mål du har sat dig og sikkert også en masse mere. Jeg glæder mig til at følge dig her og på Instagram.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Mia! Er sikker på at DU får et fortryllende år, med lille babyboy! Nu har du været et rigtig hårdt år igennem, så nu er det tid til masser og lykke og forhåbentlig, mange færre bekymringer til dig og din familie. Glæder mig også rigtig meget til at følge dig, Ella & babyboy <3

      Slet
  5. Jeg er sikker på, at du nok skal få et skønt 2013!
    Mit største ønske og håb for 2013 er (udover fred og fordragelighed, masser af kærlighed og godt helbred til os alle), at vi får styr på hverdagens logistik med barn, jobs og fritidsinteresser, sådan at der bliver plads til spontanitet og masser af kys.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Jeg tror også på at en hverdag med logistik/struktur, giver mere frihed til spontanitet (jeg håber i hvertfald at det lykkedes herhjemme) Kys er bare den bedste kur, til at få et dejligt år <3

      Slet
  6. Hi Kira,

    Just came across your blog randomly and I love your it!! Didn't see your contact information anywhere, but I wanted to extend an invite to the beta version of Little Fashion, a new social shopping experience that allows moms and dad to turn their children's closets into online boutiques (for the purpose of buying and selling new, unique and gently-love luxury children's clothing and accessories)and connect with stylish families around the world.

    Email me (nicole@littlefashionflip.com) with your contact info if you're interested and I'll add you to the list of invitees.

    SvarSlet
  7. Dejligt indlæg, Kira! Glæder mig til resten af 2013. Og vi skal lave masser af løjer sammen. IRL, på bloggen og på Insta:)

    SvarSlet
    Svar
    1. JA vi skal ;-) Glæder mig meget til at følge lille M (og dig) i 2013 alle vegne og ikke mindst IRL. Dejligt at se at P & M legede med de små figurer sammen i lørdags, håber deres venskab kan udvikle sig <3

      Slet
    2. Åh, ja det kunne være så dejligt, hvis de blev små veninder<3 Hi hi, godt deres mødre har så mange planer på deres vegne.

      Slet