lørdag den 14. januar 2012

En update fra Poppy Rose Lagersalg...

I går tog Palma og jeg til Østerbro og shoppede lækkerier til hende og storesøster Lua. Havde planlagt det godt og vi var der da vi åbnede kl. 15.00 (ikke verdens bedste tidspunk for dem med institutions børn, men heldigvis hentede Lua's søde Farmor hende, så jeg kunne tage afsted med Palma baby) 
Der var desværre lidt proppet i de to ikke særlig store lokaler. Det kan godt være lidt besværligt med baby i lift og hendes mor som slet ikke kunne danne sig et ordentligt overblik grundet alle de stressede kvinder ;-) Dog rakte mit overskud så langt at jeg både fik ammet midt i tøjmyldret, købt tøj med til min kusine og en veninde som begge blev forhindret i at komme derind (kunne slet ikke bære at deres små tøser ikke skulle have lidt lækkerier med derfra) 
Priserne er jo FANTASTISKE (virkelig billigt) og ejeren Minna og hendes mand var selv til stede og langede godterne over disken (det er god stil) ungerne rendte rundt og hyggede...meget hyggelig stemning.

Til alle jer fra Jylland/Fyn som føler jer lidt snydt, vil jeg faktisk anbefale jer at stikke hovedet over til deres næste lagersalg. Hvis i nu tænker over hvor meget i rent faktisk kan spare, så kan det virkelig godt betale sig at køre en tur over broen.

Liberty & strik kostede 2 for 300,-
Accessories, huer, strik sokker, hårpynt, jersey m.m kostede 3 for 100,-
(og materialerne er jo alpaca, merino og økologisk bomuld, for ikke at tale om liberty)







3 kommentarer:

  1. Åh suk, så fine sager! Jeg tager helt sikkert turen næste gang. Med Lillesøster og det hele ;)

    SvarSlet
  2. Eeeeejjj, jeg er helt misundelig. Hvor er det bare nogle fine ting. Jeg må derover næste gang.

    SvarSlet
  3. Så fine fine sager der var! Kunne købe mig fattig. De forstår virkelig at holde et gennemfør lagersalg.
    Håber at se jer begge herovre næste gang, det er helt sikkert at jeg er der ihvertfald ;-)

    SvarSlet