mandag den 23. januar 2012

Andreas Gursky - Louisiana...

Min kære 'mand' er fotograf. Faktisk rigtig dygtig til især stilbilleder, så han beundrer naturligvis Andreas Gursky, som simpelthen er så top dygtig og skarp!! Så hele familien tog i lørdags en tur til Louisiana for at se hans meget flotte udstilling. Havde nok nydt det mere, hvis ikke jeg skulle løse efter en 3-årig pige med krudt i måsen (note to my self: ALTID klapvogn med på museum fremover) men wow nogle flotte billeder!!

Man må jo desværre ikke fotografere derinde, men snuppede lige et hurtigt billede af min frække 3-årige. I baggrundet ses billedet som netop er solgt til knap 24 millioner!!! Efter min mening er det langt fra blandt de flotteste af hans værker, men jeg vil klart anbefale jer at tage op og se hans flotte flotte udstilling, som løber helt ind til 13.5.2012

Rigtig hyggelig dag og Lua hyggede, sig gevaldigt i legerummet fyldt med bogstavpuder og fik også klippet og limet lidt i børnenes kreaværksted. Palma sov dejligt i sin barnevogn, så hende er der ikke billeder af!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar