onsdag den 17. august 2011

Soon to be a mom...

Mens jeg venter på min lille pige som meget snart kommer til verden, drømmer jeg om skønne ting jeg støder på rundt omkring på nettet <3


Puder med Winnie The Pooh puder fra Japanske ATSUYO ET AKIKO

Halskæde med rosa emalje sky fra franske HOP HOP HOP. Kan købes herLille Figaro 

Skønt babysæt fra Bon Point

Famille Summerbelle: Family Tree fra Mimis Circus

Så fin uro fra Creme De La Creme Ala Edgar

Yndig body med maske i silke fra Japanske ATSUYO ET TAKIKO


ERIC EASTER fra Creme De La Creme A La Edgar

Smukt tapet med stjerner fra Missemai

4 kommentarer:

  1. Hej Kira.
    Sikke fine ting du har fundet. Hvor langt er du mon henne??? Din blog er rigtig fin synes jeg. Som du ved er jeg også helt ny i blog verdenen, men jeg synes det er lidt hyggeligt :) Held og lykke med baby i hvert fald :)

    SvarSlet
  2. Hej Mia, Ja er det ikke bare bedårende?! Tusinde tak skal du have...jeg har kun været i gang i 3 uger, men nøøj hvor er det bare hyggeligt og dejligt at 'møde' en masse kreative mennesker og blive inspireret.
    Jeg har termin om 11 dage, så det er ret spændene nu...;-)
    Kh Kira

    SvarSlet
  3. Hej Kira. Så blev jeg også fast læser hos dig. :-) Din blog fortjener klart flere læsere, for du inspirerer jo med den ene ting efter den anden. De er peter plys puder er da skønne...

    SvarSlet
  4. 1000 tak ;-) Ja det håber jeg da også vil komme...men jeg har kun været i gang en måned og boet i et sommerhus med ufattelig dårlig net forbindelse, så jeg har SLET ikke blogget så meget som jeg har haft lyst til :-(
    Ja de er bare så skønne og slet ikke særlig dyre faktisk! må eje nogle stykker til min datters værelse jeg snart skal i gang med ;-)

    SvarSlet