onsdag den 24. august 2011

Harlekin barselsprojekt!...

Jeg er gået i gang med noget vanvittigt!! Nemlig at lave et kæmpe legetæppe i små harlekin firkanter ala Daisys tæpper...jeg har et babytæppe fra Daisy som jeg har været SÅ glad for, men kunne godt tænke mig et stort og lidt mere vamset et...jeg har intil videre fået klippet 47 sølle firkanter af liberty rester (det er jo en fed måde at få brugt alle de små rester på ;-)

Viser også lige et par skønne skønne babykøb jeg lige har shoppet til min lille pige som meget gerne snart må komme...;-)


Super lækkert strikket tæppe samt sokker købt af en meget dygtig strikkedame jeg mødte på Gentofte loppemarked til kun 250,- for begge dele...

Super søde bodyer med påsyet skirt fra H&M. Cardigan er fra BonTon!

2 kommentarer:

  1. Hold da op, det bliver et flot tæppe. Så må vi håbe hun ikke kommer før du er færdig :) En heldig lille pige der kommer :)

    SvarSlet
  2. Tusinde tak Mia! Håber dog ikke at hun venter med at komme til jeg er færdig for det bliver jeg ikke lige nu :) vil gå og hygge med det, det næste stykke tid...skal lige klippe et par 100 firkanter mere ;-)

    SvarSlet