mandag den 6. januar 2014

L for min Lua

I starten af december, kunne man på min blog vinde et par smukke øreringe, fra en meget dygtig kvinde og guldsmed. Hun hedder Edith Hegedüs og er meget skøn og hjertelig!

I kan måske huske at jeg fortalte om mit kærligsheds forhold til Ediths smykke univers lige her, hvor jeg også fortalte om et helt specielt smykke, designet personligt til mig? Som jeg bærer hver eneste dag og flere gange dagligt mindes og styrkes i mine tanker for Lua's fremtid! Det sidder sammen med det lille kløvervedhæng, som var min første smykke fra Edith og bringer lykke <3 Jeg går sjældent med mange forskellige smykker og bærer helst smykker, som har affektionsværdi for mig. Læs fx. dette indlæg, som jeg skrev for snart to år siden og viste min beskedne smykkesamling frem. Der er kommet lidt mere til og sorteret lidt fra siden da.

Det smukke L er håndtegnet og fremstillet i 18 kt. guld med 12 styk 0,005ct. TW vvs brillanter. Prisen for sådan et evigt smukt minde om halsen, ligger på omkring 5.000 kr. afhængig af størrelse og antal brillanter. Edith Hegedüs kan lave alt efter netop dit ønske, hvis du også ønsker at have noget helt unikt og personligt. 

-Jeg går og tænker meget over hvilket smykke jeg skal bære for Palma, det skal nemlig ikke være magen til.

Hvad er dit favorit smykke? 




4 kommentarer:

  1. Det er virkelig også et smukt vedhæng! Ligesom dig, er det mine smykker med særlig affektionsværdi, som jeg er gladest for. Arvestykker eller ting lavet specielt til mig. Drømmer selv om et charm til mit charmsarmbånd med min datters forbogstav, når hun engang er kommet til verden.

    SvarSlet
  2. Smuk halskæde! Jeg elsker mine smykker og især dem jeg har arvet. Jeg har en fingerring som jeg har fået af min far, inden jeg desværre mistede ham. Den har jeg fået lavet så jeg kan passe den og den sidder på min finger dag og nat og minder mig om am for selvom jeg mistede ham da jeg var 12 år savner jeg har uendeligt leget.

    SvarSlet
  3. Sikke smukt vedhæng. Mine yndlingssmykker er smykker, som jeg har fået af folk, som betyder meget for mig. Min vielsesring er naturligvis et af de smykker, jeg er gladest for, men den halskæde, som min mand gav mig, efter jeg havde født vores søn, er jeg også utrolig øm overfor. Det er en kæde i hvidguld med et vedhæng af tre ovaler i forskellige størrelser, der er flettet ind i hinanden, og hvor den mindste er strøet med små diamanter.

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt Kira, kan godt forstå du er glad for det. Jeg er sikker på at du finder på noget lige så smukt at bære for Palma, din store smukke lille pige :)
    Anders har givet mig smykker til vores første jul, første årsdag, første fødselsdag sammen, og de betyder uendeligt meget for mig.

    SvarSlet