torsdag den 30. maj 2013

F E R I E! ! !

Hej, Hej alle kære læsere! Min familie og jeg smutter om få timer, afsted til Club La Santa! Bloggen holder ferie i 14 dage, men jeg er aktiv på Instagram. Mit brugernavn er: @kiratrust

Nyd den danske sommer, som vist endelig har valgt at arrivere <3

Sommerkjole: Norlie // Sølv sandaler: POM D'API // Koral sandaler: byKier // Solbriller: Molo // Sommerhat: syet af en sød bekendt // Spænder: Hjemmelavet // Solcreme: Organic Children, købt i purebaby

Kjole: Soft Gallery ss12 // Passport etui: Designers Guild // Travelkit cremer: Rudolph Care // Økologiske lakker: Benecos (kan købes i magasin) // Bikini: H&M // Solbriller: Marc Jacobs

Lidt ferie afslapning til Mig! Første håndsyet patchwork ever <3

2 kommentarer:

  1. Rigtig god tur! Rønnebærerne er ikke sure herfra. ;)

    Det er lækre sager du har fået i kufferterne. :)

    SvarSlet
  2. Håber I nyder ferien, hvor er det altså nogle fine ting du har pakket. Godt du har husket afslapning til dig selv! Soft galleri kjolen måtte godt havne i min kuffert... ;)

    SvarSlet