onsdag den 17. april 2013

Poppy Rose Boys

I går satte jeg en lækker konkurrence i gang, hvor jeg trækker lod om et gavekort på
500 dkk til Poppy Rose online boutique! Jeg fremhævede mine favoritter, fra deres SS13 kollektion og som den pige-mor jeg nu engang er, så var der absolut ikke meget drenget, over den collage jeg havde opbygget. Så selv om mange nok bedst kender Poppy Rose, for deres fantastiske univers FYLDT med liberty, feminine kraver, sløjfer og smock, så laver de altså også en helt igennem fantastisk kollektion, til drenge - uden noget som helst liberty, men i ligeså lækre materialer og med fede detaljer.

Her får i mit bud på de lækreste styles, til sommerens lækreste drenge. HUSK at være med i konkurrencen om en gavekort på 500,- som du deltager i lige her


2 kommentarer:

  1. Det har du gjort godt :-) Syntes altid man kan regne med dig også med lidt til de lækre drenge!!

    SvarSlet
  2. Lige mine farver! Lille Dalle B har intet at skulle have sagt endnu, så jeg fortsætter med grå, blå og hvid :)

    SvarSlet