onsdag den 1. august 2012

Vinderen af min smykke Give Away...

Først tusinde tak for jeres meget søde kommentarer ;) Jeg er super stolt og glad over at læse hvad i skriver om min lille blog!
Jeg vil rigtig gerne prøve at dele nogle DIY til smykker med jer, men lige nu er min tid desværre ikke til så meget kreativitet...men i nærmeste fremtid, så skal der nok komme lidt flere krea indlæg!

Jeg får pt. rigtig mange henvendelser på mine smykker, da jeg poster mange på instagram (@kiratrust)
og jeg arbejder på at få dem sat lidt mere i 'produktion' da efterspørgslen er så stor...ihh jeg bliver så glad!! Nå men det håber og satser jeg på kan lykkedes...

Vinderen af de 3 armbånd er:

Kirsten med en ny og fin blog mitnu - Tillykke! Vil du kontakte mig på info@trustogtrust.dk så jeg kan få din adresse?

Til alle jer andre, så er der snart flere give aways på bloggen :-)

1 kommentar:

  1. Ihh hvor er jeg heldig :-) Jeg sender dig straks en mail.

    SvarSlet