lørdag den 4. august 2012

Sommer & fødselsdag

Billedspam fra de sidste par uger ;) Vi holder ferie herhjemme og begge piger nyder, at vi tager alt i lavt tempo. Jeg har haft fødselsdag og fået en masse fantastisk dejlige gaver - her et lille udpluk!

Håber at i alle har en rigtig dejlig sommer <3

#1. Lua med mors solbriller
#2. Lua aftensopper i furesøen
#3. Lovebirds i vores have <3
#4. Sommermad
#5. Cover + Nué Notes pung (køb Cover i 7/11 og betal med mastercard, så får du en gratis pung)
#6. Lille Palma i græsset
#7+8. Lua bader i furesøen
#9. Udsalgskup (cardi+uld+grå+palietter+neon=<3)
#10. Hvid Elements som jeg fik rigtig meget af i fødselsdagsgave. Så dejligt! Min samling er snart komplet;-)
#11. Mere Maileg til samlingen. Bord er stole er i jern og det er SÅ fint altså! Pigerne fik det af Mormor til min fødselsdag.
#12. Canon EOS 1100D! En dejlig gave fra min søde kæreste <3
#13. Fin ørering fra min søde veninde
#14. Brunch til de sødeste veninder
#15. Aftenbadning i Furesøen















7 kommentarer:

  1. Sikke fine billeder! :-) lækkert kamera du har fået og nøj hvor er jeg vild med cardiganen- så fed.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne skønne billeder:-) Og sikke nogle lækre gaver altså! Er vildt misundelig på kameraet;-)
    Ps. Totalt laber bagdel i leo der;-)

    SvarSlet
  3. Årh, det ser ud til at du har fået nogle meget gode gaver :) Sikke fine billeder. Søde piger du har og hvor fint med de to kyssende fugle :)

    SvarSlet
  4. Dejlige, dejlige billeder. Hvor ser det hyggeligt ud ;) Tillykke med fødselsdagen, fede gaver du har fået.

    SvarSlet
  5. Sikke fine billeder:-) Tak for mail - jeg sender dig mål snarest! Kh K

    SvarSlet
  6. lækre sommerbilleder :-) skønne gaver du har fået!

    SvarSlet
  7. Hvor ser det hyggeligt ud! :D
    Jeg har gang i en give-away for tiden, som jeg håber du tager et kig forbi;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet