mandag den 14. maj 2012

Vind det smukkeste ur!

I samarbejde med Silke Bonde & Kähler kan du vinde dette smukke ud! Klik over på Silkes blog og nærmere og tag da også lige et kig på hendes smukke illustrationer.

Jeg må desværre forsømme bloggen lidt da jeg har to piger med skoldkopper!! Og et projekt som jeg arbejder på at få gjort færdigt. Men der venter stadig et par indlæg fra Paris, bl.a mine erfaringer med baby og transport samt en fint krea indlæg som indeholder masser af Liberty...
Jeg lover også snart en fin fin give away der indeholder diamanter!!


Silkes nye kolibri illustration, som jeg er ret pjattet med!


4 kommentarer:

  1. Måske kunne du dele lidt ud af de skoldkopper? Jeg ville gerne have at pigerne fik det mens de er små... Kan det passe at illustrationen er i det nye bolig magasin? Jeg har lige set den et sted, den fine kolibri.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg havde jo også en ide om at det var bedst at få kopperne jo mindre man er. Palma er 8 mdr. og SÅ hårdt ramt!! Har vel 2000 over hele kroppen og har haft feber i 4 døgn, forfærdeligt!! Lua er 3,5 år. og og er nær så slemt ramt og tager det virkelig flot. De er stadig i smittefasen hvis du vil en tur forbi og lade dine piger lege med mine? Du skal ihvertfald være velkommen ;) Jeg er GLAD for at vores snart er overstået!

      Jeg ved faktisk ikke om kolibrien har været i bolig magasinet? men det kunne jeg da sagtens forestille mig ;) Fin er den ihvertfald!!

      Slet
  2. Det lyder spændende og tak for tippet :)

    SvarSlet