onsdag den 9. maj 2012

En heldig vinder...

Det var jeg faktisk i sidste uge ;-)
Jeg vandt nemlig via Cover Kids ugentlige konkurrence på Facebook, en dejlig præmie!!
For 1000 kr. tøj fra den luksuriøse og miljøbevidste webshop ansos

I går kom pakken med tøj til Lua. Det var jo lidt spændene, at andre havde 'shoppet' for mig. Det er samtidig en god mulighed for at prøve nogle nye mærker af som jeg ikke selv havde fundet på at købe.

Jeg fik følgende tøj:
Kjole/tunika fra et nyt mærke, Freds World som er økologisk. Kvaliteten er rigtig fin, men jeg er jo lidt retro forskrækket, så skulle lige vende mig til orange og lilla sammen ;-) Er nu ret sød og dæmpet i farverne.

Kjole og tunika i ret sødt print fra Ziestha, dog er tunikaen lidt stiv, så håber at den bliver blødere i vask (ja vi er jo vant til liberty kvalitet herhjemme) De mørkelilla denimshort fra Ziestha er ret skønne og bløde. De er med trykknap, så Lua kan nemt selv få dem af og på.

Fine sager, selvom det nok ikke er mærker jeg selv vil shoppe. Tilgengæld har jeg nu fået luret deres fine medsendte katalog igennem samt kigget deres shop igennem og der er mange forelskelser, så kun ihvertfald godt finde på, at shoppe en masse hos dem fremover.



4 kommentarer:

  1. Ah, altid dejligt at vinde:) Ser lækkert ud tøjet:)

    Følger dig også på bloglovin!

    http://www.bloglovin.com/en/blog/3529605/hvis-vinden-vender

    SvarSlet
  2. Det var da en skøn overraskelse/gevinst. Sættet fra Ziestha ser super fint ud :)

    SvarSlet
  3. Det er altid dejligt at vinde :) især noget fint. Tillykke med gevinsten

    SvarSlet
  4. Orv det er da SÅ fint :-) Jeg har fået de matchende katte-bukser fra Fred's world (altså ikke til mig, men til Pixie! haha)

    Fedt at vinde! TIllykke!

    SvarSlet