torsdag den 14. marts 2013

Palma Love Soft Gallery...

...og det gør hendes søster, samt mor virkelig også! På CIFF Kids tilbage i Februar, fik jeg luret en hel del på Soft Gallerys fantastiske AW13 kollektion 'A Dream', som i mine øjne, er en af deres absolut fineste kollektioner nogensinde. Men jeg ELSKER elsker elsker! virkelig sløjfer og skyer og dem findes der på rigtig mange, af de smukke items. Ihh hvor jeg glæder mig til kollektionen kommer online samt i butikkernerne til august. Jeg er FAN!

Jeg havde Palma med på messen en enkelt dag og her nyder hun et hvil på standen, op af de fede big size puder.


Lækkerier i massevis

SS13/AW13 kataloger!

4 kommentarer:

  1. Jeg vil have sådan en pude fra Soft Gallery - så er det sagt :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er bare SKØN! Ville elske at have et par stykker til pigerne, som de kan tumle rundt i ;-)

      Slet
  2. Uhh, det ser godt nok også lækkert ud :)
    .....pyh der er lang tid til august! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja men nu skal vi jo først lige nyde en dejlig lang sommer ;-) men ja, jeg glæder mig virkelig også til at få fingrene i de gode sager <3

      Slet