lørdag den 6. oktober 2012

Kage hos Camilla Plum

For et par uger siden, var jeg så heldig at min søde veninde Heidi, som er madblogger, inviterede mig til det hyggesligste event hjemme hos Camilla Plum på Fuglebjerggaard ved græsted. Vi var inviteret til det mest overdådige kagebord, i anledningen af Camilla's nye bog 'Helt i kage'. 
Det var første gang men bestemt ikke sidste gang, jeg besøgte hendes fantastiske landsted som rummer: gartneri, planteskole, sommercafé og gårdbutik -alt øko, hvilket jo er skønt for en øko fanatiker som jeg!

Se mere om hendes åbningstider mm. på hendes website og gør jer selv en tjenesten at tage familien med på tur i de fantastiske omgivelser.

Bogen som enhver kage-elsker må eje! Ved siden af en lækker æblekage med blommekompot og karameliseret rugbrød....mums!

Dette idylleriske syn møder man, når man træder ind i gårdhaven



Et lille udvalg af øko grønt/frugt til salg


Et udvalg udover det sædvanlige. Øko urter og planter i massevis.

Smukt overalt!

Vi sad ude i Camilla's hyggelige gårdhave og spiste 1. omgang kager! Ja det ser uforskammet pinligt ud og det var det også, men jeg blev nødt til at smage på alle kagerne. De var SÅ lækre.

Den hyggelige lille Café, som om sommeren samt til arrangementer har åbent for gæster. Min veninde og jeg sad efter rundvisning og fik en hyggelig snak med Camilla, mens vi lige smagte hendes hendes dejlige æblekage lavet på rugbrød.

Butikken som jeg bestemt skal besøge igen. Alt hvad ens øko-hjerte begærer til fuldstændig fantastisk madlavning og bagning.
                           
En sjældent syn, men Mig ;) Klædt på til en regnfuld eftermiddag på 'landet'

God weekend til alle skønne mennesker i blogland <3

4 kommentarer:

  1. Det ser jo fuldstændig fantastisk ud, mine tænder løber i vand! Fuglbjerggård er bestemt et sted, jeg gerne ville gå på opdagelse og købe mig fattig.

    SvarSlet
  2. Det hele ser meget, meget lækkert ud - bliver jo helt kagesulten :)
    Og sikke en fantastisk gårdhave hun har, meget idyllisk!

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  3. Hold nu op hvor ser det lækkert og super hyggeligt ud. Prøv at tænk at bo der :) Det minder næsten om sønderjysk kaffebord med alle de lækre kager :)

    SvarSlet
  4. Vildt lækre billeder! Bliver helt misundelig.

    SvarSlet