lørdag den 23. juni 2012

Instagram...

Jep jeg er på instagram og vild med det!! Jeg mini blogger hver dag, hvor man kan få et stort indblik i min hverdag -både det sure og det søde!
Hvis i har lyst til at lære mig og min familie bedre at kende, så lukker jeg jer gerne indenfor. Dog er min profil privat (kan fornemme at instagram netværket er enormt og har egentlig ikke lyst til at så mange private billeder af familien florerer rundt verden over) men mit brugernavn er kiratrust og hvis i add'er mig, så 'åbner' jeg op for jer ;-)

Happy Weekend!




2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle dejlige billeder - jeg har ikke helt gennemskuet hvordan det virker,men ser lige om jeg kan finde dig :o)

    SvarSlet
  2. Jeg er altså helt dårlig med det billede af dig og Palma i hængekøjen-God weekend:)

    SvarSlet